MuscleMeat

Paar vragen over de voeding

Giele

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
87kg
Vetpercentage
14%
Hoi allemaal,

Ik ben sinds begin dit jaar serieus gaan trainen en ook beter op mijn voeding gaan letten. Maar er zijn een paar
dingen die ik me afvraag of niet begrijp. In dit schema kom ik uit op 3429 calorieën. Dit is al meer als wat ik nodig heb om te bulken. Maar sinds ik een ectomorph ben hoor ik van sommige dat ik misschien wel aan de 4000 mag zitten. Sinds ik dit schema ben gaan gebruiken merk ik wel dat ik een buikje begin te krijgen, is dat normaal?

Een half uur voor het trainen pak ik een shake met 15 gram whey en 15 gram dextrose, en direct na de trainen dezelfde shake, is dit ok of kan ik dat beter anders doen? Ik word af en toe gek van alle informatie die je er over vindt vandaar de vraag:o

Bijlagen

schema niet gezien maar als jij al een buikje krijgt op 3500 kcals zou ik niet verhogen naar 4000.
vet aanzetten tijdens de bulk is normaal, echter is het de kunst om dit te minimaliseren. Tussen de 100-300 gram per week aankomen is meer dan voldoende, liever dichter bij de 100 gram dan de 300 gram als je het mij vraagt. Elke week wegen op een vaste tijdstip en op een lege maag helpt je om dit in de gaten te houden. Als je voldoende vetten/eiwitten binnenkrijgt zou ik het aantal kcals verlagen wanneer je vind dat je teveel vet aanzet.

Terug
Naar boven