AndroidHealthClinic

Nieuws Palin: Obama bevriend met terroristen

haha, ook toevallig, net nog een artikel gelezen van ayers voor m'n studie :P

Met deze uitspraak winnen ze wel stemmen, wat waar is is waar.De amerikaantjes pissen weer in de broek.Slimme zet van PAAL-in

Met deze uitspraak winnen ze wel stemmen, wat waar is is waar.De amerikaantjes pissen weer in de broek.Slimme zet van PAAL-in

:roflol: Obama was 8 toen die dude waar hij aan gelinkt wordt zijn snode plannen uitvoerde... paalin was toen 5 overigens... :roflol: je weet weer eens niet waar je het over hebt Ahnold fanboy
emo.gif

• Topic Starter Topic Starter
De republikeinen kunnen alleen hopen dat het grootste deel van de Amerikanen dom is gebleven en opnieuw een Bush kloon gaat kiezen. Iemand met meer IQ dan zijn schoenmaat zou moeten inzien dat deze beschuldiging totaal nergens op slaat. Het zou me verbazen als dit zichtbare schade zou opleveren voor Obama, maar je weet nooit natuurlijk.

De republikeinen kunnen alleen hopen dat het grootste deel van de Amerikanen dom is gebleven en opnieuw een Bush kloon gaat kiezen. Iemand met meer IQ dan zijn schoenmaat zou moeten inzien dat deze beschuldiging totaal nergens op slaat. Het zou me verbazen als dit zichtbare schade zou opleveren voor Obama, maar je weet nooit natuurlijk.

hehe.. daar is geen hoop voor nodig.. dat zijn de triestige feiten..

Als McCain wordt herkozen dan zou dit hetzelfde zijn als bijvoorbeeld hier een regering er een compleet zooitje van heeft gemaakt, op alle wezenlijke onderwerpen, en vervolgens wordt herkozen.

John McCain is in zijn huidige geestelijke en lichamelijke toestand volkomen ongeschikt voor het presidentschap.
En Palin is een gevaar voor de wereld.

Bush heeft een ruïne veroorzaakt. Toch steunen veel Amerikanen McCain die dat beleid grotendeels wil voortzetten. Ze hebben liever hem dan een zwarte man als president. Dat verklaart waarom de voorsprong van Obama niet groter is.

:roflol: Obama was 8 toen die dude waar hij aan gelinkt wordt zijn snode plannen uitvoerde... paalin was toen 5 overigens... :roflol: je weet weer eens niet waar je het over hebt Ahnold fanboy
emo.gif

Jij weet blijkbaar niet waar je over praat, want met de uitspraak..wat waar is is waar bedoelde ik dat ze meer stemmen kregen van deze uitspraak.

Maar deze uitspraak kan wel gevaarlijk zijn voor de veiligheid van obama.

Evidence based campagne voeren!

En ik maar denken dat die Republikeinen zo anti-science zijn...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ach je moet toch wat nu het gat al 7% is. Binnen een maand kan er nog veel gebeuren maar volgens mij zinkt McCain eerder verder weg dan dat er een opleving komt. Moddergooien is alleen handig als daadwerkelijk iets in handen hebt nu maakt Palin zich noch belachelijker dan ze reeds gedaan heeft.

Ach je moet toch wat nu het gat al 7% is. Binnen een maand kan er nog veel gebeuren maar volgens mij zinkt McCain eerder verder weg dan dat er een opleving komt. Moddergooien is alleen handig als daadwerkelijk iets in handen hebt nu maakt Palin zich noch belachelijker dan ze reeds gedaan heeft.

Vind het ook wel mooi dat je mensen boe hoort roepen op het moment dat paling haar uitspraken doet. Zelfs daar geloven ze haar al niet.

Iemand die een van de machtigste personen op aarde kan gaan worden en waar veel mensen een hart voor hebben, van zoiets beschuldigen lijkt me ook geen slimme zet.

:D

Hmz, wat moet je met zo'n mens. Ze geeft in het volgende filmpje eigenlijk toe dat ze: geen ervaring heeft (maar wel 'nieuwe' ideeën), denkt dat homo's een keuze maken wat betreft hun voorkeur, gelooft dat het beter is te adopteren dan te aborteren in het geval van verkrachting/incest, evenzo voor de morning after pil. En ze ziet de hand van god in de prachtige creatie die de wereld is, hetgeen natuurlijk makkelijk gezegd is als je aan haar kant van de loop staat, maar toch. Laten we haar eens een aantal vertalingen van Midas Dekkers' werk sturen :D

http://www.sciam.com/blog/60-second-science/index.cfm?&offset=11

Het mooie is dat McCain al een tijdje Obama niet meer kan aanvallen op zijn onervarenheid omdat hij zelf Palin heeft binnengehaald. McCain was beter af geweest met een senator die zijn sporen al verdiend heeft dan een goeverneur van een relatief weinig zeggende staat.

• Topic Starter Topic Starter
McCain moest wel een "jong" ding binnenhalen. Stel je voor dat er twee opa's potentieel president zouden kunnen worden. Wat doe je dan als ze kort na elkaar wat aan de tikker krijgen...

Het zou me echt enorm verbazen als Obama het niet haalt, als je kijkt wat zijn competitie is plus het feit dat de republikeinen het zo hard verknoeid hebben de laatste jaren dan lijkt het onwaarschijnlijk dat zij opnieuw verkozen zullen worden. Maar goed wij Europeanen kijken daar heel anders tegenaan. In Amerika is populariteit en conservatief denken nog steeds het belangrijkste. Het zal toch van Obama afhangen en hoe hij zich zal kunnen profileren de laatste maanden/weken voor de verkiezingen.

Weet iemand waarom McCain zich nu pas kandidaat stelt? Had hij dit niet 10-20 jaar geleden kunnen doen?

Pfff wil iemand dat belachelijk wijf aub i/d bek schijten dat ze stikt.
Damn... ik krijg het van die hypocriete conservatieve opportunisten.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Maar met een beetje pech maakt dit de zaken alleen maar erger voor de Republikeinen. Toch ben ik er nog niet helemaal gerust op dat Obama gaat winnen, het gaat bijna té goed.

Terug
Naar boven