AndroidHealthClinic

Pantotheenzuur (vitamine B5) of Sport B50-Complex

raymon88

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
vraagje over deze 2 subs ik heb dus last van acne op me rug.

nou is me vraag of iemand het verschil weet tussen deze 2 Pantotheenzuur (vitamine B5) of Sport B50-Complex welke ik dan beter kan bestelen. de subs zijn van now foods

graag jullie mening hier over alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
okeej tnx man

zou je er dan ook een vitamine b5 complex bij halen of ?

Ik denk niet dat vitamines veel uithalen tegen acne, behalve zeer hoge doseringen vitamine a (verwerkt in een bepaald medicijn tegen acne), maar dat is dan weer niet zo gezond, en ook hoge doseringen vitamine b-complex (b50) zou ik nooit langdurig gaan gebruiken. Heb je al eens waterstof peroxide creme gebruikt? Dat helpt meestal goed, maar je moet het wel combineren met een goede moisturizer omdat het anders de huid teveel uitdroogt. Bij de drogist of apotheek kun je deze zaken krijgen. Het is alweer een tijdje geleden, ik weet niet meer precies hoe je het moet doen. Volgens mij eerst de waterstofperoxide creme dun opbrengen, laten drogen, en dan een uur of een half uurtje later de moisturizer, en dan 2 of 3 keer per dag, maar om zeker te zijn moet je het even opzoeken of navragen bij de apotheek.

Op de site van stopacne.nl staat juist dat b5 het probleem bij de bron oplost. hier op het forum gebruiken ook meerdere vit b5 met resultaat.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 13:55 ----------

Bestellen via engeland www.bulkpowders.co.uk is het goedkoopste veel goedkoper dan eerste website

Niet veel goedkoper dan stopacne.nl als het al goedkoper is. ik weet de huidige koers niet van de pond, maar 23,99 pond gaat denk ik richting de 30 euro of niet? Dan nog verzenden of is dat daar gratis?

Bij stopacne heb je 500 gram voor 36 euro inclusief verzending.

naar Bryce1974 tnx ik ga eerst de vitamine b5 cabs proberen en als echt niet helpt ik sla jou stukje op in me computer dan zal ik dat gaan proberen bedankt voor de coments

Waterstof of benzoyl peroxide creme doodt de bacteriën en droogt de puistjes uit. De vitamine b5-tabletten van stopacne hebben een extreem hoge dosering: 1000 mg. terwijl de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid 5 mg is. Het klopt dat vit b5 in hoge doseringen niet gelijk schadelijk is, maar de gevolgen van het slikken van zulke hoge doseringen op lange termijn zijn niet bekend. Bovendien stoort het me dat de tabletten van stopacne geen merk hebben en je niet kan zien waar ze vandaan komen. Met andere woorden: je hebt geen idee of er verder geen troep in zit die er niet in hoort te zitten.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 14:25 ----------

naar Bryce1974 tnx ik ga eerst de vitamine b5 cabs proberen en als echt niet helpt ik sla jou stukje op in me computer dan zal ik dat gaan proberen bedankt voor de coments

oki;-)

Op de site van stopacne.nl staat juist dat b5 het probleem bij de bron oplost. hier op het forum gebruiken ook meerdere vit b5 met resultaat.

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 13:55 ----------

Niet veel goedkoper dan stopacne.nl als het al goedkoper is. ik weet de huidige koers niet van de pond, maar 23,99 pond gaat denk ik richting de 30 euro of niet? Dan nog verzenden of is dat daar gratis?

Bij stopacne heb je 500 gram voor 36 euro inclusief verzending.

60 euro voor 1kg met verzend

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 18:37 ----------

Maar B5 werkt ik ben het levend bewijs

Terug
Naar boven