XXL Nutrition

Paramore

ClintL

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m65
Massa
142kg
Vetpercentage
26%
Ik betwijfel of iemand de band kent maar als iemand hier fan is of het gewoon fijne muziek vindt dan laat maar wat horen. Of als je Hayley gewoon een geil wijf vindt. Dat mag ook.

• Topic Starter Topic Starter
Pressure was voor mij 't eerste liedje dat ik kende, puur per toeval eigenlijk. Ben toen later maar wat op zoek gegaan en ben nu een jaar of 4 al fan denk ik. Vorige maand voor het eerst live gezien op Pinkpop, was de 85 euro wel waard.

paar keer geluisterd ja, maar ging vooral om die dame ja :p

Paramore. <3 Hayley. <3

Hoewel ze er op Pinkpop, afgaande op de foto's, wel een stuk minder uitzag. Maar ****kkk wat is ze mooi in de clips van bijvoorbeeld Ignorance en crushcrushcrush.

Hayley , ehehe
Luisterde het vroeger vaak.

Wel een vet optreden van ze gezien dit jaar op pinkpop.
Alleen een beetje freaky wat ze met der wenkbrauwen had gedaan,,,die had ze tot haar oren doorgetrokken..

Haha die wenkbrauwen waren inderdaad wel een beetje raar, maarja ze moet het zelf weten. Viel me toen ik daar stond ook niet zo erg op. Qua videoclips vind ik d'r in de clip van Brick By Boring Brick nog altijd 't mooist.
Vind het nieuwe album ook wel fijn. Het is wel een andere srichting in dan de vorige 3 albums maar misschien is dat ook maar goed. Kwalitatief is het gewoon top en naar mijn mening zelfs beter, alleen is het minder pop-punk en meer verschillende stijlen.

Catchy nummer inderdaad, ben toen op een schooldag opgestaan om 6 uur (terwijl ik pas om 12 op school hoefde te zijn) om een livestream van hun concert @ SXSW te kijken. Speelden dat nummer toen voor het eerst en tegelijkertijd op internet gezet. Heeft een week geduurd voordat het uit m'n hoofd zat.
Qua live nummers is m'n persoonlijke favoriet nog altijd Let The Flames Begin. Hayley's stem komt daarin goed tot uiting en er is genoeg gitaar-en-drumgeweld.

http://www.youtube.com/watch?v=_N5T8SMZwGE

U emo m8?

^nope.

Lekker wijf, leuke muziek.

er bestaat weinig gayers dan paramore.

ik schaam me dan ook dood dat ik af en toe wat liedjes van hen luister:o

Terug
Naar boven