MuscleMeat

Paranormal Activity

Hmm.. ik geloof in die shit dus ik weet niet of ik hem wel ga kijken :o

Deze film was behoorlijk saai. Geen schrikmomenten.
Onlogische film. Overrated mag de prullenbak in.

(mijn mening)

Ik vond hem wel cool. Tis natuurlijk wat je er van kon verwachten, maar wel vermakelijk.

Wat een gedoe om niets. Heel Youtube staat vol met dat soort bagger. En dan die Amerikanen met hun overdreven reacties :rolleyes:

Gewoon echt een vette schrikfilm.
als je je kunt inleven, de kamer lekker donker maken en lekker kijken. gegarandeerd dat je schrikt. Ik vond t echt een topfilm, weer een keer wat anders en orgineel in t genre van the blair witch project.
Zeker kijken!

is deze film nou werkelijk gebeurd of is het gespeeld

wat denk je zelf gozer....

Echt gebeurd, net zoals District 9, The Blair Witch Project, Cloverfield, Borat en series zoals The Office toch? :eek: Allemaal echt!!1!

Goede tijden slechte tijden is ook een real life soap!

Echt gebeurd, net zoals District 9, The Blair Witch Project, Cloverfield, Borat en series zoals The Office toch? :eek: Allemaal echt!!1!

Film zuigt trouwens (ben zelf een kwartier voor het einde gestopt met kijken)
Zelfde sT als The Blair witch project, maar vele malen slechter.
Ze zitten in hun huis, er wordt wat met deuren geslaan, af en toe zie je een derde personage, één of andere dokter. That's it.

• Like
Waarderingen: BoTo
Film zuigt trouwens (ben zelf een kwartier voor het einde gestopt met kijken)
Zelfde sT als The Blair witch project, maar vele malen slechter.
Ze zitten in hun huis, er wordt wat met deuren geslaan, af en toe zie je een derde personage, één of andere dokter. That's it.

Ik had het al een beetje gevreesd, de trailer vond ik nogal k*t ogen met het "Kijk eens hoe bang ons testpubliek is."-uitgangspunt. Maar zal hem toch even downloaden binnenkort.

Ik had het al een beetje gevreesd, de trailer vond ik nogal k*t ogen met het "Kijk eens hoe bang ons testpubliek is."-uitgangspunt. Maar zal hem toch even downloaden binnenkort.
Heb net het einde even afgekeken. Ze wordt nog eens uit haar bed gesleurd en op het einde vermoord ze haar vriend.

Nu ja, dat met dat testpubliek is niet meer dan logisch. Ik heb hem ook 's avonds bekeken, alleen op mijn kamer, met een subwoofer onder het bed, dan schrik je natuurlijk af en toe eens (net als in de cinema). Maar meer dan dat was het ook niet...

Opgetyft met je spoiler pannenkoek.

Haha leuke spoiler idd.

Terug
Naar boven