XXL Nutrition

Paranormal Activity

Eeeeen bedankt, die hoeven we niet meer te zien

Nevermind.

Domme fout :o :D

Laatst bewerkt:
Heh? WTF ???

Ik maak gewoon een post, en zie even later 2 mensen onder mij iets posten over een spoiler. Er werd niemand gequote dus ik doorzocht het topic, nergens een spoiler te zien.

Nu krijg ik plots een gele kaart omdat ik een spoiler gepost heb, ik kom terug kijken in dit topic en mijn post staat in een spoiler.
What the hell is going on? (ik ken de regels, sancties mogen niet besproken worden, maar er mag toch wel wat gerechtigheid zijn? Ik weet niet eens hoe je een spoiler plaatst ??????)

Graag had ik wat meer duidelijkheid gehad.
Je schreef in volle overtuiging hoe de film eindigde.

ik vond hem wel bruut! maar hou ook van dit soort films

Heb hem vnv gezien. Het laatste vond ik maar raar eig, maar zaten wel enkele enorm beklemmende momenten in. Zoiezo vergeet je wel even de rationaliteit van dit universum als je de film bekijkt, dus eig wel een pluim voor dit.

Heb hem vnv gezien. Het laatste vond ik maar raar eig, maar zaten wel enkele enorm beklemmende momenten in. Zoiezo vergeet je wel even de rationaliteit van dit universum als je de film bekijkt, dus eig wel een pluim voor dit.

vnv?

de film is iig uit in de cinema hier deze week

Zaterdag de film in de bios gezien en vond hem op zich wel oke.
2 momenten tijdens de film kippenvel gehad maar dat was ook alles.

Wel sprong de rest van het publiek gedurende de film regelmatig een metertje omhoog. Al met al met een low-budgeted zoveel miljoenen binnen halen dan doe je het niet slecht:)

Laatst bewerkt:
Volgens mij bewijst deze film maar één ding: met de juiste media aandacht kan je werkelijk alles verkopen.

Volgens mij bewijst deze film maar één ding: met de juiste media aandacht kan je werkelijk alles verkopen.

+1
Vond hem best tegenvallen, terwijl er mensen 'bijna dood' gingen en opstonden en wegliepen uit de zaal in USA

Tja Amerikanen zijn bijna allemaal gelovig en dus geloven ze ook in demonen, dus als je aan dat soort mensen een krakende vloer laat horen beginnen ze al te flippen. Bovendien zijn het drama queens van de ergste soort.

Tja Amerikanen zijn bijna allemaal gelovig en dus geloven ze ook in demonen, dus als je aan dat soort mensen een krakende vloer laat horen beginnen ze al te flippen. Bovendien zijn het drama queens van de ergste soort.

haha ja inderdaad, daar zit wel wat in.. beetje overdreven allemaal.
Heb betere horrors / thrillers gezien tba.

Waardeloze film, vond the final destination 2009 wel even beter en mooi gemaakt ook...

ik vond de film eigenlijk zwaar langdradig .. nog een geluk dat er wat spanning in zat
(opeens muisstil en dan opeens zo'n ** hard geluid ... ja natuurlijk verschiet je dan als je in de cinema zit )

Leuke film man, ik word ook altijd gepest door geesten die lettertjes in mijn hoofd fluisteren net als char

ik heb vernomen dat de film maar liefst 3 verschillende einde kent, ik heb het einde gezien met de politie, kan iemand een filmpje vinden met de andere 2 einden? ben er wel benieuwd naar.

ik vond de film wel vermakelijk,erg creepy als je je kan inleven,als je er niet een beetje in gelooft,dan suckt de film.maar het is zeker nice om het te zien door de handycam. eens iets anders dan al die big 10000000$ hollywooddingen

mjaaa ik ga um downloaden.

Tis denk ik net als bij the Blair w.p.
of je vind er niks aan of echt eng.

Mensen die in de USA wegliepen omdat de film zo eng was?
Hier in de metropolis gingen de mensen weg omdat de film zo saai was..

weetje hoe eng!!!
ik slaap al voor de tweede n8 bij mijn broertje, omdat ik niet naar boven durf te gaan!!

btw; ik heb die met die politie einde niet gezien... wat gebeurt er daar?

Terug
Naar boven