Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je schreef in volle overtuiging hoe de film eindigde.Heh? WTF
Ik maak gewoon een post, en zie even later 2 mensen onder mij iets posten over een spoiler. Er werd niemand gequote dus ik doorzocht het topic, nergens een spoiler te zien.
Nu krijg ik plots een gele kaart omdat ik een spoiler gepost heb, ik kom terug kijken in dit topic en mijn post staat in een spoiler.
What the hell is going on? (ik ken de regels, sancties mogen niet besproken worden, maar er mag toch wel wat gerechtigheid zijn? Ik weet niet eens hoe je een spoiler plaatst)
Graag had ik wat meer duidelijkheid gehad.
Heb hem vnv gezien. Het laatste vond ik maar raar eig, maar zaten wel enkele enorm beklemmende momenten in. Zoiezo vergeet je wel even de rationaliteit van dit universum als je de film bekijkt, dus eig wel een pluim voor dit.
vnv?
de film is iig uit in de cinema hier deze week

Volgens mij bewijst deze film maar één ding: met de juiste media aandacht kan je werkelijk alles verkopen.
Tja Amerikanen zijn bijna allemaal gelovig en dus geloven ze ook in demonen, dus als je aan dat soort mensen een krakende vloer laat horen beginnen ze al te flippen. Bovendien zijn het drama queens van de ergste soort.