Tja, je vriendin en BB... Het gaat meestal wel goed, maar ook geregeld niet.
Ik heb nu zo'n 2,5 jaar verkering met mijn lieve vriendinnetje

In het begin toen we net verkering hadden ging ik gewoon wat trainen en verder niet zo veel. Langzamerhand ben ik steeds meer op voeding en training gaan letten (natuurlijk dankzij dit wereld forum). In het begin vond ze het allemaal nog wel leuk en zo. Ik had een strakke buik en her en der waren wat spiertjes te bekennen. Maar nu is dat allemaal anders. Elke 2,5 a 3 uur eten en dan geen gewoon voedsel, neej blikjes tonijn, lijnzaadolie, jullie kennen het. 4 keer per week trainen. Overal eten mee naar toe nemen. Bijna nooit bij haar thuis mee eten. Het is een hoop aanpassen. Ze doet daar meestal niet echt moelijk over maar ooit wordt het haar wel iets te veel.
Ik wil gewoon mijn dingen doen om te trainen, het is niet zomaar een sport die ik voor de lol doe, het is een ****ing life-styl die ik voor niemand op zal geven. Ook niet voor mijn vriendin. Zij heeft wel eens moeite dat te begrijpen, waarom ik r zo veel voor doe. Ik heb wel eens moeite dat ze dat niet kan begrijpen. Maarja, over het algemeen kan ik het altijd goed combineren.