XXL Nutrition

Partner en/of/vs bodybuilding

haazebr

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Ik ben eigenlijk wel benieuwt hoe jullie partner/lover tegenover bodybuilding staan. Vooral bij het "begin van een relatie" dat je vertelt dat je aan bodybuilding doet.

GreetingsZzz

Tja, je vriendin en BB... Het gaat meestal wel goed, maar ook geregeld niet.

Ik heb nu zo'n 2,5 jaar verkering met mijn lieve vriendinnetje :) In het begin toen we net verkering hadden ging ik gewoon wat trainen en verder niet zo veel. Langzamerhand ben ik steeds meer op voeding en training gaan letten (natuurlijk dankzij dit wereld forum). In het begin vond ze het allemaal nog wel leuk en zo. Ik had een strakke buik en her en der waren wat spiertjes te bekennen. Maar nu is dat allemaal anders. Elke 2,5 a 3 uur eten en dan geen gewoon voedsel, neej blikjes tonijn, lijnzaadolie, jullie kennen het. 4 keer per week trainen. Overal eten mee naar toe nemen. Bijna nooit bij haar thuis mee eten. Het is een hoop aanpassen. Ze doet daar meestal niet echt moelijk over maar ooit wordt het haar wel iets te veel.
Ik wil gewoon mijn dingen doen om te trainen, het is niet zomaar een sport die ik voor de lol doe, het is een ****ing life-styl die ik voor niemand op zal geven. Ook niet voor mijn vriendin. Zij heeft wel eens moeite dat te begrijpen, waarom ik r zo veel voor doe. Ik heb wel eens moeite dat ze dat niet kan begrijpen. Maarja, over het algemeen kan ik het altijd goed combineren.

M'n vriendinnetje is zelfs zo lief om de test. in m'n bil te zetten! :D

Maar goed, nu is alles nog leuk en aardig, maar ik denk dat als we ooit samenwonen sommige dingen haar toch wel kunnen gaan irriteren.

Ach, tegen die tijd traint ze zelf 3x per week ofzo. ik krijg haar wel zover. ;)

Mij lijkt het vooral lastig als je met je vriendin een dagje weggaat ofzo.. gaan sommige dan echt een hele koelbox met allerlij bb eten meenemen?
Of als je bij je vriendin blijft slapen voor een weekendje, de hoeveelheden wat wij eten zijn denk ik de meeste mensen niet zomaar van gedient.. :)

Mouzer zei:
Mij lijkt het vooral lastig als je met je vriendin een dagje weggaat ofzo.. gaan sommige dan echt een hele koelbox met allerlij bb eten meenemen?
Of als je bij je vriendin blijft slapen voor een weekendje, de hoeveelheden wat wij eten zijn denk ik de meeste mensen niet zomaar van gedient.. :)

Kun je je voorstellen als je samen een week op vacantie gaat...? Die sleurhut was volgestampt met BB-voedsel :D

Mouzer zei:

gewoon kwark mee en eitjes genoeg altijd dusse prima

en voor een dag weg ook een zooi kwark en brood met kipfilet mee

gaat prima, en me meissje vind het allemaal wel boeiend als het maar niet te groot wordt allemaal en dat wil zelf ook niet echt dus prima zo :D

Haha ja ik zie dat mezelf gewoon nog niet doen, ga je naar je vriendin toe, maar dan heb je altijd een tasje met kwark en eitjes bij je? Neh nix voor mij.. dan vraag ik liever of ik daar ff wat kan eten dan dat.. :p

Maar mij lijkt gewoon het beste om vanaf het begin af aan al uit te leggen waar je mee bezig bent en hopelijk begrijpt ze dat dan.

Ze vindt het fascinerend! Geweldig of niet, ze zat mijn boek te lezen van mike mentzer en ze zei: Ja kijk ik heb liever niet dat jij zo groot word maar boven alles vind ik dit wel fascinerend en heb ik respect voor diegene die aan bodybuiding doen! VET he! :)

LeXxx zei:
Ze vindt het fascinerend! Geweldig of niet, ze zat mijn boek te lezen van mike mentzer en ze zei: Ja kijk ik heb liever niet dat jij zo groot word maar boven alles vind ik dit wel fascinerend en heb ik respect voor diegene die aan bodybuiding doen! VET he! :)

Waar heb je die vriendin vandaan bro :)

Ik heb geen vriendin op het moment maar zo´n vriendin wil ik ook. :D

Bij me vriendin staat in de koelkast de kwark, lijnzaadolie etc. Grote pot proteine op tafel :D
Plus de moeder is gek op die EAS potten handig voor allemaal van die spulletjes. Ze zei een keer: "goh wat een handige potten, lijkt me wel wat als je er eens een over hebt" Volgende dag me auto vol geladen en met 9 lege potten proteine aangeklopt....heel die gangkast staat nu vol :roflol:

Me vriendin loopt weleens te zeiken dat ik niet zo moet mierennken met me voeding, maar ze begrijpt het wel en steunt me ook echt wel. Ik trainde al voordat ik haar 2,5 jaar geleden ontmoette en zal dat ook blijven doen, dat weet ze en accepteert ze.

ik heb niet de ambitie of supergroot te worden 120kg+
maar mijn vriendin vind het afgezien van het eten en vroeg slapen helemaal niet erg en alleen maar lekker :D

Ze weet het nog niet :)

LeXxx zei:
Grappig dat er zoveel mensen zijn die denken dat je na een jaartje of 2 trainen er opeens als als de pro's uitziet.

exarchos zei:
gaat prima, en me meissje vind het allemaal wel boeiend als het maar niet te groot wordt allemaal en dat wil zelf ook niet echt dus prima zo :D

Geef nou maar gewoon toe dat serieus aan Bigorexia en Rippedorexia lijdt jongen :p ;) :D

Rob G zei:

Ik heb nu zo'n 2,5 jaar verkering met mijn lieve vriendinnetje :) In het begin toen we net verkering hadden ging ik gewoon wat trainen en verder niet zo veel. Langzamerhand ben ik steeds meer op voeding en training gaan letten (natuurlijk dankzij dit wereld forum). In het begin vond ze het allemaal nog wel leuk en zo. Ik had een strakke buik en her en der waren wat spiertjes te bekennen. Maar nu is dat allemaal anders. Elke 2,5 a 3 uur eten en dan geen gewoon voedsel, neej blikjes tonijn, lijnzaadolie, jullie kennen het. 4 keer per week trainen. Overal eten mee naar toe nemen. Bijna nooit bij haar thuis mee eten. Het is een hoop aanpassen. Ze doet daar meestal niet echt moelijk over maar ooit wordt het haar wel iets te veel.
Ik wil gewoon mijn dingen doen om te trainen, het is niet zomaar een sport die ik voor de lol doe, het is een ****ing life-styl die ik voor niemand op zal geven. Ook niet voor mijn vriendin. Zij heeft wel eens moeite dat te begrijpen, waarom ik r zo veel voor doe. Ik heb wel eens moeite dat ze dat niet kan begrijpen. Maarja, over het algemeen kan ik het altijd goed combineren.

Ik kan mij er helemaal in herkennen. Ben ook 2.5jaar samen met een meisje en ook pas na een tijdje echt op voeding, training gaan letten.
Ze kan er goed mee leven, maar soms wordt het haar wel teveel. Ze begrijpt dan niet waarom ik nooit bij haar thuis wil blijven eten. En ze kan er zich ook wel aan ergeren dat we nergens heen kunnen gaan zonder dat ik mijn maaltijden voor de uren daarna heb meegenomen.

Gelukkig heeft het ook zijn voordelen. Ik mag haar moeders credit card gebruiken om mijn supplementen te bestellen; thuis zijn ze daar nogal weigerachtig over.

dr. Gonzo zei:
Grappig dat er zoveel mensen zijn die denken dat je na een jaartje of 2 trainen er opeens als als de pro's uitziet.

Waar staat dat, dat ze dat denkt? Ze zegt alleen dat ze het liever niet heeft, als ik er de potentie voor zou hebben..meer niet kerel :rolleyes:

Hahaha, ja, inderdaad!
En dan heb je nog de groep mensen die denken dat anabolica gebruikers "nep" spieren hebben :p Volgens mij denken echt veel niets wetende mensen dat anabolen een soort implantaten zijn ofzo.....

grts rob

dr. Gonzo zei:

Rob G zei:

Idem!

Sinds 3 maanden heb ik een nieuwe vriendin en in het begin heb ik meteen maar verteld dat ik wat vaker eet dan de gemiddelde mens. De eerste keer dat ik bij haar thuis langs ging, heb ik ook gewoon me bakkie kwark en nootjes meegenomen. Zij had er geen problemen mee.

Ik zei: "echt leuk dat je er niets negatiefs over zegt"
Zij:"waarom dan, is toch niets raars."
Ik:" Nou de meeste mensen reageren negatief of zitten raar te kijken als je dat doet."

En een paar weken later zitik bij haar thuis en er komen 2 vriendinnen langs. Dus ik op een gegeven moment naar de keuken om me eten te halen en ik ging op de bank zitten eten. Zaten die vriendinnen ff raar te kijken en zo van "wat doe jij dan?" "ga je nu zitten eten"
Dus ik kijk me vriendin aan en zeg "zie je", zij lachen :D
Vond ik wel ff leuk.

Maar het leukste is dat zij nu met me meegaat om te trainen. Ze squat en bankdrukt, super!! Ze vindt het leuk om te doen.

Dus bij mij geen probs!

Terug
Naar boven