Fitness Seller

Partner en/of/vs bodybuilding

mijne vind het leuk dat ik het doe, ze is helemaal gek van m'n buik :P maar ik moet blijven zoals ik nu ben want TE gespierd is niet mooi :S ja dan heeft ze pech tis mijn leven maja het is nog lang niet zover. verder moet ik zelf weten wat ik gebruik en kan altijd wat te eten krijgen daar

Hee Body Bouwers,

Ik heb het probleem dat als ik bij de supermarkt 7 pakken eieren 10 kwark op de band leg, dat mensen erg raar kijken. Daarbij staat er ook nog eens een tien jaar jongere vrouw die er top uit ziet. Zij heeft er geen moeite mee dat ik op mijn voeding let, ze doet zelf net zo hard mee. Ze steunt me met mijn sport en vind het cool hoe ik op mij leeftijd eruit zie. Zij wist dat ik er aan deed en zien nu beiden uit naar onze 'junk dag' omdat we dan lekker kunnen snacken. Wel vrienden en familie vinden het vreemd dat er zoveel vitaminen en eiwitpoeders en dat wij ons zo aan het dieet houden. Wat wij en jullie weten ie dat je kiest ervoor om deze leefsT aan te nemen en je krijgt er heel wat voor terug.

Mouzer zei:
Mij lijkt het vooral lastig als je met je vriendin een dagje weggaat ofzo.. gaan sommige dan echt een hele koelbox met allerlij bb eten meenemen?
Of als je bij je vriendin blijft slapen voor een weekendje, de hoeveelheden wat wij eten zijn denk ik de meeste mensen niet zomaar van gedient.. :)

een dag of een weekendje wat minder eten (of gewoon normaal mee eten) is echt geen ramp ;)

moet ik jou ff een schop onder je reet geven zoals je bij dit topic gedaan hebt :cool: :p

ot: zulke problemen mee dat het nu over is :(
nou gelukkig alle tijd om weer bij de les te blijven :D

Dit is echt de kick van de week..bijna een jaar oud topic :thumbup:

Ach ja.. het alom bekende 'niet te breed' verhaal hoor ik wekelijks. En ik kan het ook niet laten om af en toe even een side chest te doen als ik thuis langs een verticale spiegel loop :cool: . Krijg ik ook altijd een berg commentaar.

Idd, mooie topickick. :)

Maar goed, deze is nog gekicked met een mooie post, dus laten we lekker ontopic verder posten. :p

Ja idd Rob G,

maar tegenwoordig ben ik zelf steeds makkelijker aan het worden en ben in het weekend niet zo streng voor mij zelf.
Als we de stad in ga dan weet ik gewoon wat ik kan kopen om mijn eiwitten te krijgen.

EN als ze gaat zeuren, neuk ik haar gewoon nog een keertje

of je opent haar ventiel jopie ;)

Ik ben van mening dat dit een lifestyle is en dat kan iemand accepteren of niet. Mijn meisje begrijpt dat en steunt me er ook in. Als ik het leuk/mooi/fijn vindt dan vindt zij het prima. Zij is niet iemand die gaat zeuren als je 4 dagen in de sportschool zit, zij zegt dan gewoon: " we hebben het weekend nog"!!

Dus al met al een topvrouwtje!! Daarnaast heeft zij ook een iets andere lifestyle, zij is bi en dat heb ik ook geaccepteerd!

Ze vindt het allemaal wel prachtig, ze zeurt er niet om enzo. Alleen vaak zegt ze dat ik veel eet. :p

die van mij gaat gewoon mee trainen. 5x per week! :D

dan wel meerendeel cardio.. maar heb iig geen gezeur aan me hoofd van "ga je nu alweer trainen? neem eens wat tijd voor mij. blablaba"

grt,
Patrick

Ik train gewoon samen met men vriendin, leuk hoor meisje dat box squat, deadlift, board prest, ... :D

Ze volgt ook dieet, samen de powerlifting lifestyle volgen rules :rocker:

De mijne accepteert het, meer niet. Ze begrijpt dat sommige mannen moeten jagen :cool:

Nou ik heb nu ruim een jaar een vriendin en ze vind het goed dat ik flink train enz..
Ze wil alleen niet dat ik aan de A.S ga maar dat maak ik zelf wel uit:D

Heb trouwens in het begin wel een beetj gehad bij haar :o

Ik kende haar net en op een gegeven moment was ze keer bij me thuis.
Op een gegeven moment was ik me lekker aan het douchen en mvr. zat lekker achter de computer.
Maargoed je weet hoe vrouwen zijn en vooral in het begin dan gaan ze natuurlijk je pc naneuzen hehe.
Dus ik sta onder de douche begint er opeens iemand spontaan hard te lachen.
Ik denk bij mezelf owwww wat ben ik nou weer vergeten te verwijderen uit men pc.?
Wat bleek nou...Ik had toevallig net een men nieuwe webcam waar je ook filmpjes mee kan make.
Had ik een poseerfilmpje gemaakt met men gespierde lichaam en vergeten uit de pc te fl*kkeren hehe:D

Dus toen stond ik er ff mooi op:P

Nu maakt het me nie meer uit als ik voor de spiegel sta te posen maar in het begin is tog anders..

mn vriendin zou niet bij me zijn als ik minder dan 100 had gewogen. :) Ik mag van haar zelfs tot 140 gaan (ben 1.79m). Zolang het maar voor een groot deel spiermassa is.

ZO'n vriendin heb ik ook ... als ik geen zin heb aan trainen , kicked ze me naar de sportschool, spieren vind ze prachtig... en hoe groter hoe beter alleen toen ik vakkundig haar hele koellkast opnieuw had ingericht om mijn kwark er kwijt te kunnen en andere shit ... toen keek ze even vaag, maar begreep dat dat eten erbij hoorde ...

Terug
Naar boven