AndroidHealthClinic

pc aanschaf

punani

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
he allemaal ik heb bar weinig verstand van computers. Enige wat ik er mee doe is surfen, foto's opslaan en ik gebruik word/excell/office.
Nu kan ik dit kopen voor €229

voor de kenners is dit een beetje wat? Ik ben dus geen hardcore gamer maar misschien ga ik toch ff nieuwe pro evolution 2008 halen.

Intel Pentium 4
2.4 GHz processor
256 MB RAM
40 GB HDD
CD-ROM
Diskette Drive
Geluidskaart
10/100/1000 Mbps Netwerkkaart
6x USB 2.0
Windows XP Professional

Ik denk niet dat je met deze specs Pro Evolution 2008 kunt spelen.

Zowiezo te weinig ram...voor die game.

Systeemeisen (minimale)

* Microsoft® Windows® XP
* Intel® Pentium® IV 1.4GHz of overeenkomstige processor
* 512 MB RAM
* 4.0GB free hard disk space
* 4X DVD-romstation
* NVIDIA® GeForceTM 3 of ATI® RadeonTM 8500 videokaart met DirectX 9.0c & 64MB VRAM
* Met DirectX 9.0c compatible geluidskaart
* DirectX 9.0c or higher
* 4GB vrije ruimte op de harde schijf
* Online spelen via breedband internetverbinding

Systeemeisen (aanbevolen)

* Microsoft® Windows® XP
* Intel® Pentium® IV 3GHz of overeenkomstige processor
* 512 MB RAM
* 8X DVD-romstation
* NVIDIA® GeForceTM 6800GT/GS of ATI® RadeonTM x1600 videokaart met DirectX 9.0c & 256VRAM
* Met DirectX 9.0c compatible geluidskaart
* DirectX 9.0c of hoger
* 6.5GB vrije ruimte op de harde schijf
* Online spelen via een breedband internetverbinding

Tweakers.net - Pricewatch reviews [ Pro Evolution Soccer 2008 review door Ofzoiets ]

Ik zou iets meer besteden, +/- 400,-
Dan heb je nieuw, en het dubbele van wat je nu hebt.
Dan kun je je spelletje ook meteen spelen :).

Laat gewoon eens een paar offertes doen door de computerboeren.

• Topic Starter Topic Starter
hehhe ik weet dus echt geen moer van pc's.. waar raden jullie aan dat ik een btje goede pc voor cheap prijsje kan halen online?

Ga naar paradigit oid...heb je toch wel in de stad ? dan zeg je ik wil 400 euro uitgeven en dit en dat kunnen doen...bv je game spelen.
Dan stellen ze een pc voor je samen...altijd 100x beter als die kant en klare shit.

Ik bouw zelf mijn pc's en als ik mijn huidige pc in de winkel zou moeten kopen zoals bv bij mediacrap of dynashit was ik toch zeker meer als het dubbele kwijt.

hehee ik kan nog net me pc aanzetten bro's ik kan die shit echt niet elkaar zetten. pro evo is geen must hoor. Ik wil +-300 uitgeven zonder monitor,toestenboord en muis. maar ik kan die shit niet in elkaar zetten

hehee ik kan nog net me pc aanzetten bro's ik kan die shit echt niet elkaar zetten. pro evo is geen must hoor. Ik wil +-300 uitgeven zonder monitor,toestenboord en muis. maar ik kan die shit niet in elkaar zetten

Met of zonder OS ?;)
( Windows XP of Vista ? )

wel met een xp toch.. heeh maak het me niet te moeilijk hoor ik word al helemaal dol gedraaid van jullie links:D

wel met een xp toch.. heeh maak het me niet te moeilijk hoor ik word al helemaal dol gedraaid van jullie links:D

Als je hem kant en klaar koopt zit het er al bij, maar als je bijvoorbeeld je onderdelen zelf kiest ( of met hulp van iemand die er meer van weet :P ) dan zit dat er standaard niet bij, en Windows is niet goedkoop ;)
...of je moet een illegale versie nemen natuurlijk :D:rolleyes:

jullie weten vast wel hou ik dan aan ilegale shizzle kan komen

als je windows nodig hebt dan kost dat sowieso al 89euro voor windows XP dus overweeg om illegaal windows te krijgen of overweeg linux, maar als noob is windows miss beter.

Koop een budget systeem gebaseerd op de core2duo cpu.

Die pc die jij noemt is goed voor alles wat je zegt behalve PES2008...

Dat hoef jij ook niet te doen...dat wordt voor je gedaan jij hoeft alleen de hardware uitzoeken die bij je wensen past. ;)

Terug
Naar boven