MuscleMeat

pc aanschaf

• Topic Starter Topic Starter
Computerwinkel Perfect Systems B.V.

30 euro assemblage en dan gewoon zelf een illegale xp installeren. Spellen kun je vergeten door gebrek aan videokaart, maar voor de rest zal alles perfect lopen hoor. 331 euro en dan heb je hem thuis bezorgd.

Je zou ook Tweakers.net - Vraag & Aanbod in de gaten kunnen houden. Of je zoekt iemand die een pc in elkaar kan zetten, dan selecteer je de goedkoopste winkels via pricewatch. Dan heb je het waarschijnlijk een paar tientjes goedkoper en geen assemblagekosten natuurlijk.

de bovenste is het geworden:D thx!

Goede prijs/kwaliteit alleen ga je er geen PES mee moeten spelen.

Zoals ik zij, betaal die 130 meer en koop mijn pc, is die 130 euro meer dan waard. Nu zul je grafisch niks goed kunnen draaien. De mijne had naast wel een videokaart ook alles een stuk beter.

Maar voor internet en al het andere is die andere wel geschikt.

Zoals ik zij, betaal die 130 meer en koop mijn pc, is die 130 euro meer dan waard. Nu zul je grafisch niks goed kunnen draaien. De mijne had naast wel een videokaart ook alles een stuk beter.

Maar voor internet en al het andere is die andere wel geschikt.
Dat heb ik ook gezegd toch: je kunt alles prima draaien, maar games kun je vergeten. Die 2600xt is trouwens net zo crap. Volgens benchmarks maar een beetje sneller dan mijn (oude) 6800 ultra. Dat is die 90 euro niet waard. Zeker niet met al die spellen die nu uitkomen en je echt een goede videokaart nodig hebt. Een reepje van 1 gigabyte is 20-25 euro en een 5000+ is 25 euro duurder, maar of je dat verschil gaat merken met zijn doeleinden. En het is gewoon weer 130 euro op een budget pc. Vind het wel een hele smak geld dat je er bij moet doen hoor.

edit - Mocht je toch willen gamen, weet ik niet welke videokaart je moet nemen. Een X1950 PRO heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding maar is weer 110 euro. In deze tijd moet je eigenlijk niet meer aan gamen willen denken met een budget pc imho.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ag is voor mij allemaal gebakken lucht. gamen doe ik niet vond alleen pro evo er wel hard uitzien. is geen must en het is volgens mij wel een aardige pc voor dat geld

ag is voor mij allemaal gebakken lucht. gamen doe ik niet vond alleen pro evo er wel hard uitzien. is geen must en het is volgens mij wel een aardige pc voor dat geld

Zeker waar voor z'n geld dat wel.

Ga je XP of Vista gebruiken? Indien Vista zou ik er zeker nog 1GIG RAM bijsteken. Kost nu rond de 25-30€

Terug
Naar boven