XXL Nutrition

pc aanschaf

Computerwinkel Perfect Systems B.V.

30 euro assemblage en dan gewoon zelf een illegale xp installeren. Spellen kun je vergeten door gebrek aan videokaart, maar voor de rest zal alles perfect lopen hoor. 331 euro en dan heb je hem thuis bezorgd.

Je zou ook Tweakers.net - Vraag & Aanbod in de gaten kunnen houden. Of je zoekt iemand die een pc in elkaar kan zetten, dan selecteer je de goedkoopste winkels via pricewatch. Dan heb je het waarschijnlijk een paar tientjes goedkoper en geen assemblagekosten natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Koop een pc voor 400 euro, en je kunt nieuwe games als COD4, en de rest op medium spelen. Op een paar spellen als Crysis na.

Hangt af van het scherm hé... Als native 1440x900 is dan is 25-30FPS wel goeie schatting. Als het een CRT is, dan zit je goed. Maar dan nog, voor je 1 koopt, zou ik wel nog eens langs hier passeren en de config posten;)

Dat zeker!
Ik speel zelf op een 23" LCD ( 1366x768 ) dus ik haal sowieso al een hogere FPS... Ga binnenkort wel een 20/22" TFT ( 1680x1050 ) kopen ipv dit scherm!

Maargoed 30 FPS vind ik voor een Shooter zoals COD4 te weinig, minimaal 60 :)

Dat zeker!
Ik speel zelf op een 23" LCD ( 1366x768 ) dus ik haal sowieso al een hogere FPS... Ga binnenkort wel een 20/22" TFT ( 1680x1050 ) kopen ipv dit scherm!

Maargoed 30 FPS vind ik voor een Shooter zoals COD4 te weinig, minimaal 60 :)

het menselijk oog kan toch max maar 30fps aan? ???

verder vind ik de computer van ikke niet slecht.
Punani, je kan het goedkoopste van het goedkoopste nemen maar weet dat je met miss 10% meer budget miss 30% beter performance kan hebben.

het menselijk oog kan toch max maar 30fps aan? ???

verder vind ik de computer van ikke niet slecht.
Punani, je kan het goedkoopste van het goedkoopste nemen maar weet dat je met miss 10% meer budget miss 30% beter performance kan hebben.

Geen idee hoeveel het menselijk oog aan kan maar ik zie wel degelijk verschil tussen 30 / 60 of 90 FPS ...
Maar je kan beter wat meer FPS hebben ivm framedrops ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4Launch Shop

Ik raad je bijvoorbeeld deze aan, zelf effe samen gesteld, 30 euro duurder maar dan heb je wel heel wat beters.

Dubbel en sneller type geheugen + a merken, betere processor, 10 keer zo goede videokaart (hier kun je nieuwe games ook redelijk op spelen, bij die andere kun je ze niet eens draaien), grotere hardeschijf, betere uitbreidingsmogelijkheden.

Oftewel, nooit een dell of parked bell kopen.

och ik heb de deze nu

ACER M1100-GB7H Computer bij Vanden Borre

als je enkel wat surft en wat muziek download en schijfjes branden is die echt wel goed genoeg en dat is volgens mij ook wat punani wil.

Neem iig NIET de pc uit je startpost, das te duur voor de aangeboden hardware imo !
Stel samen met iemand die er kijk op heeft 1 samen bij een inet-shop, ben zelf een erg goede klant van Azerty hardeware, en laat em door hun bouwen.
El cheapo way is idd amd , power is iNTEL (ja sorry fanboy ja).

@UltraX:

Laat die grafische kaart vallen en vervang die door een X1950Pro (+-110€) en je zal er héél wat veel huidige games meer dan behoorlijk kunnen draaien. Die huidige kaart is maar brak.

Neem iig NIET de pc uit je startpost, das te duur voor de aangeboden hardware imo !
Stel samen met iemand die er kijk op heeft 1 samen bij een inet-shop, ben zelf een erg goede klant van Azerty hardeware, en laat em door hun bouwen.
El cheapo way is idd amd , power is iNTEL (ja sorry fanboy ja).

Idd fanboy :)
Ga maar is op zoek naar de nieuwste AMD Phenom FX ;)
Dat is zeker wel brute kracht!!!

OT: Home :: Azerty Hardware en ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment kan je heel makkelijk zelf ( of met hulp van iemand ) heel makkelijk een goede pc samenstellen, deze zijn altijd beter als die standaard pc's ;)

@UltraX:

Laat die grafische kaart vallen en vervang die door een X1950Pro (+-110€) en je zal er héél wat veel huidige games meer dan behoorlijk kunnen draaien. Die huidige kaart is maar brak.

Ik ga hem niet halen, dit zou een mooie pc kunnen zijn voor de TS.

• Topic Starter Topic Starter
thanks allemaal voor de reacties ik ga ff vna de week op me gemak alles bekijken

Terug
Naar boven