- Waardering
- 4.390
ik draai norton op mijn pc total security is dat zogenaamd..
als je een mail verstuurd via outlook dan zie je naast het klokje altijd zo'n envelopje en dat norton die checkt.. sinds gisteren floepen daar allemaal envelopjes heen en weer terwijl ik niets stuur.. dan krijg ik een melding van Norton dat er ontvangers van mijn mail zijn die mijn mail niet accepteren.
als ik geen mail verstuurd heb kan ik bellen en zoeken ze 100euro uit wat het is
.. ik dacht ik daar dat pakket voor gekocht had maar goed..
nu is het zo ver dat ik geen mail meer kan versturen.. krijg de melding u heeft geen geldige emailaccount om mail te versturen... lekker allemaal weer..
wat te doen? advies graag.
als je een mail verstuurd via outlook dan zie je naast het klokje altijd zo'n envelopje en dat norton die checkt.. sinds gisteren floepen daar allemaal envelopjes heen en weer terwijl ik niets stuur.. dan krijg ik een melding van Norton dat er ontvangers van mijn mail zijn die mijn mail niet accepteren.
als ik geen mail verstuurd heb kan ik bellen en zoeken ze 100euro uit wat het is
.. ik dacht ik daar dat pakket voor gekocht had maar goed..nu is het zo ver dat ik geen mail meer kan versturen.. krijg de melding u heeft geen geldige emailaccount om mail te versturen... lekker allemaal weer..
wat te doen? advies graag.

Zelf maak ik gebruik van NOD32 en nog nooit problemen gehad sinds ik het gebruik.