AndroidHealthClinic

PC infected?

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.390
ik draai norton op mijn pc total security is dat zogenaamd..

als je een mail verstuurd via outlook dan zie je naast het klokje altijd zo'n envelopje en dat norton die checkt.. sinds gisteren floepen daar allemaal envelopjes heen en weer terwijl ik niets stuur.. dan krijg ik een melding van Norton dat er ontvangers van mijn mail zijn die mijn mail niet accepteren.
als ik geen mail verstuurd heb kan ik bellen en zoeken ze 100euro uit wat het is :cool:.. ik dacht ik daar dat pakket voor gekocht had maar goed..

nu is het zo ver dat ik geen mail meer kan versturen.. krijg de melding u heeft geen geldige emailaccount om mail te versturen... lekker allemaal weer..

wat te doen? advies graag.

Klinkt als spyware troep.

Draai deze scanner eens:

http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Onderaan op de blauwe knop kun je em downloaden, ff installeren, en laten updaten en dan quickscan doen en als die klaar is alle gevonde spyware aanvinken en verwijderen. ff computer herstarten en kijken of het weg is.

Succes.

Wat krijg ik nu 2.5kg Whey? :D

• Topic Starter Topic Starter
PC Tools Spyware Doctor v6.0.1.441-Lz0

screenshot-en.gif - 164199

Features:

* Recommended by experts and editors around the world as the best Anti-Spyware.
* FREE customer support for all users.
* Frequent advanced updates ensure that you are always protected.
* Detects, removes and blocks all types of Spyware and Adware threats.
* Easiest to use with intelligent automatic protection.

http://hotfile.com/dl/500187/eb3970f/PCTSD601441WiN.rar.html

Lukt het email versturen als je norton niet aanstaat?
Zo neen zou ik eens bellen naar de hulplijn want miss is er indd spyware op je computer die constant email stuurt en dat je email hierdoor is gedeactiveerd.

Lukt het email versturen als je norton niet aanstaat?
Zo neen zou ik eens bellen naar de hulplijn want miss is er indd spyware op je computer die constant email stuurt en dat je email hierdoor is gedeactiveerd.

ja ik denk het.. dat 1e programma werkt niet dus nu de 2 maar ff proberen... heb trouwens een andere uitgaande mailserver ingesteld en het werkt nog niet.

lol, toen ik de titel zag, dacht ik dat je graag l4d speelde :)

Norton is nou niet bepaald het beste programma ook al word het veel gebruikt en verkocht;) Zelf maak ik gebruik van NOD32 en nog nooit problemen gehad sinds ik het gebruik.

AVG free kun je ook proberen

ik draai er een paar en bel morgen anders wel ff de norton helpdesk...
iig denk ik dat mijn provider mij geblokt heeft voor uitgaande mails dus moet ik daar morgen even over bellen..

gelukkig gaat de info@ mail vanaf een andere pc ;)

1 woord René: Mac :cool:

Nooit nog last van virussen (zijn er namelijk niet :)) of wat dan ook.

Mare als ik voor de PC een goeie AV mag adviseren: Kaspersky heb ik de beste ervaringen mee (heb ze allemaal gehad). Ook een heel handige user interface heeft die.

1 woord René: Mac :cool:

Nooit nog last van virussen (zijn er namelijk niet :)) of wat dan ook.

Mare als ik voor de PC een goeie AV mag adviseren: Kaspersky heb ik de beste ervaringen mee (heb ze allemaal gehad). Ook een heel handige user interface heeft die.
Wie heeft je dat nou weer wijs gemaakt T, dat ze zeldzaam zijn wil nog niet zeggen dat ze er niet zijn.:p
Inktana.A(te lui om te kijken hoe je het schrijft), Melissa.W, Leap.A en wss zijn er in de loop der jaren nog wel wat bijgekomen.

Wie heeft je dat nou weer wijs gemaakt T, dat ze zeldzaam zijn wil nog niet zeggen dat ze er niet zijn.:p
Inktana.A(te lui om te kijken hoe je het schrijft), Melissa.W, Leap.A en wss zijn er in de loop der jaren nog wel wat bijgekomen.
Tja ik wist wel dat er ooit één gevaarlijk virus was, maar daartegen hadden ze al een update gedaan aan het besturingssysteem zodat die onschadelijk was geworden, vandaar zei ik geen. Wat de andere betreft weet ik het niet zeker maar voor zover ik weet vormen ze ook geen probleem of is er al tegen opgetreden. Klachten over virussen/spyware hoor je iig zelden of nooit.

ga voor dit paket, alles gratis:

antivirus: Avira Antivir

Firewall: Zonealarm

Spyware: Spyware doctor, malware bytes anti malware

Malware: A-squared

kost je geen cent, en is veel beter:klink:

heb je de spyware scan al gedaan die ik noemde?

Gebruik je Norton? En hoe loopt je PC nu? Als een Pentium 1?

Terug
Naar boven