MuscleMeat

PC Probleem; nieuwe hardware

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Ik wou even een externe harde schijf aansluiten op mijn pctje. Ik de USB aangesloten, lampje van de schijf ging branden. Bij Deze computer kwam hij maar niet zichtbaar. Ik wtf?

Dus ik kijk zo bij hardware, en probeerde hardware toevoegen. Ik drukte per ongeluk op MTP Device... geen idee wat het is. Nu nog steeds geen externe schijf zichtbaar maar ik krijg wel elke 3 seconde rechtsonder een ballonetje. In dit ballonnetje staat Nieuwe hardware gevonden, MTP Device. Dit is nou al de hele dag bezig.

PC Herstarten heeft geen zin en ik kan ook niet op het ballonnetje klikken. Als ik bij Configuratiescherm kijk bij Hardware, krijg ik het volgende:

2m2su91.jpg - 147945

In apparaat beheer (start - rechtsklik "deze computer" - "beheren" - "apparaatbeheer" (dit is de lijst met hw) kijken of je iets van mtp device ziet staan, zoja: rechtsklik en verwijderen/deinstalleren kiezen.

Zie je het niet staan in dezelfde apparaatbeheer alle usb controllers verwijderen, herstart pc en hij installeert ze weer. Vaak is een usb probleem dan opgelost.

Iig is het knelpunt een usb-device.

• Topic Starter Topic Starter
In apparaat beheer (start - rechtsklik "deze computer" - "beheren" - "apparaatbeheer" (dit is de lijst met hw) kijken of je iets van mtp device ziet staan, zoja: rechtsklik en verwijderen/deinstalleren kiezen.

Zie je het niet staan in dezelfde apparaatbeheer alle usb controllers verwijderen, herstart pc en hij installeert ze weer. Vaak is een usb probleem dan opgelost.

Iig is het knelpunt een usb-device.

Dit werkte, geweldig! Bedankt!

Wandelaar ook bedankt voor je reactie.

Alleen nu is de externe schijf nog niet zichtbaar. Enig idee hoe ik deze werkende krijg?

Probeer is de driver van de HD te installeren. Meestal een disc meegeleverd, anders van internet te halen. Kan zijn dat de driver (nog) niet aanwezig is op je pc, en dat hij daarom de schijf niet herkend.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het al gevonden. Heel stom.. er zaten op het bijgeleverde kabeltje 2 USB stekkertjes. Ik had dus blijkbaar de verkeerde gepakt. Hij doet het nu! Thx. Slotje :D

Terug
Naar boven