AndroidHealthClinic

PCT na +- 2 jaar B&C (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aah oke ik begrijp je keuze dan!

___________________________




Ok we zijn nu 2 maanden na de laatste injectie.

Voor de nieuwelingen:
ik heb geen nakuur gebruikt na mijn 2 jarig B&C avontuur. Ik heb voor de keuze gekozen om de tijd zijn werk te doen.


Depressie/psyche:
Ik voel me momenteel niet slecht, integendeel. Ik voel me juist vrij goed. Ook beter dan 1 maand tevoren.

Het enige wat ik misschien gemerkt heb is dat ik soms wat moeilijker inslaap. Hierdoor ben ik op sommige dagen wel een beetje 'brak' na een slechte nachtrust.

Over mijn nachtrust is er ook nog het volgende: ik krijg plots weer van die gekke dromen (die me doen denken aan de tren dromen). Ik lees op verschillende fora dat mensen zeggen dat het door PCT-medicijnen gaat, maar aangezien ik geen PCT kuur gevolgd heb, kan men misschien wel concluderen (bij individuen) dat deze dromen met iets anders te maken hebben.

Libido:
Met mijn libido gaat het nog steeds goed. Dagelijks van bil gaan is geen probleem, ochtend-/spontane erecties zijn nog steeds aanwezig en ik begin ook terug al geiler te worden als ik lekkere dingen zie op de bus ( maar niet meer op oudjes hehe).


Gains:
Mijn traps en chest verkleinen nog steeds. Mijn L kleren mogen al vervangen worden door M en mijn lifts zijn al gezakt tot 30% minder gewicht. Qua gewicht op de weegschaal zit ik nu een 5-6 kilo minder.

Ik denk dat het massaverlies wel meer is dan 5-6 kilo aangezien ik bij cheatdagen soms wel de 8-10k kcals aantik waardoor ik besef dat cheaten niet meer makkelijk gaat. Met andere woorden kan ik merken dat ik lichtjes in vet% ben gestegen.

Het feit dat ik 2 weken niets gedaan heb in de gym kan ook wel een oorzaak zijn. Had het druk op school (werken aan thesis en zoeken van een stageplaats) en 2 weken niks doen in de gym heeft me duidelijk niet goed gedaan.

Vergeten te melden:
Stats @ laatste pin:
90 kg (@ 1m80)
11%

2 maanden later:
84-85 kg
12-15%

Andere:
- Ik heb geen acne meer gehad na ongeveer 6 weken na de laatste pin. Momenteel heb ik een gladde huid en doet het ook wel goed om niet elke ochtend puistjes uit te knijpen.

Ik ben tevens blij dat ik geen littekens heb van de roid-acne die ik tijdens de kuurtjes had opgelopen.

- Mijn ballen groeien ook (langzaam maar zeker).

- In december komt mijn bloedtest. Mijn endo's doen deze test om te kijken of ik niet volledig 'shutdown' ben.

Ze verwachten lage waardes, maar als het beter is dan 0, zou ik al tevreden moeten zijn.

- Een leeftijdsgenoot had samen met mij beslist te stoppen (na een b&c van 1 jaar) maar heeft inmiddels alweer testo in zijn kont gezet.

Ik ga niet zeggen dat AAS verslaafd zijn, maar ik kan zeker wel begrijpen dat mensen tijdens/na hun PCT beslissen om verder te doen. Ook bij de leeftijdsgenoot ging het niet om het mentale, maar om de gains.

- Het mentale van niet meer te hoeven denken aan AAS (injectietijden, orals, websites bekijken) doet me eerlijk gezegd beter dan verwacht.

Ik laat jullie de volgende keer hopelijk wat bloedwaardes tonen!
super update op zich! ben benieuwd wat je bloedtest gaat zeggen man!
 
Succes met je herstel!

Ik vind het erg zonde van je gains. Zou het zelf mentaal niet aankunnen, dus respect daarvoor.
 
Top update! Feit dat je geiler wordt wil imo zeggen dat je waarden sowieso niet op 0 liggen!

Denk dat je het 'ergste' wel achter de rug hebt en het nu alleen maar bergopwaarts gaat!
 
super update op zich! ben benieuwd wat je bloedtest gaat zeggen man!

Bedankt! Eerlijk gezegd ben ikzelf ook zeer benieuwd naar de resultaten. Zit hier als het ware te popelen naar de afspraak hehe.



Ik vind het erg zonde van je gains. Zou het zelf mentaal niet aankunnen, dus respect daarvoor.

Ik begrijp zeker dat het voor sommigen moeilijk kan zijn. Als ik namelijk in de spiegel kijk ben ik natuurlijk niet tevreden.

Mijn flex-momenten voor en na het nemen van een douche zijn nu van korte duur haha.


Top update! Feit dat je geiler wordt wil imo zeggen dat je waarden sowieso niet op 0 liggen!

Denk dat je het 'ergste' wel achter de rug hebt en het nu alleen maar bergopwaarts gaat!

Ja precies, libido als leidraad nemen voor een herstel is blijkbaar wel een betrouwbare methode. Hopelijk liegen de bloedtesten er niet naar.


Ook leuk om te zien dat er volk van de kuurtjes meevolgen. Ik volg jullie avonturen ook nog steeds! Succes aan iedereen hier!
 
Lekker man!

Mijn test was 3,3.:rolleyes:
na 1,5 jaar on geweest en zonder na kuur.
Alleen libido is wel stuk minder, doet het wel maar de drang is gewoon weg.

Gewoon clean eten en zwaar trainen!:D
 
Vind clean eten altijd zo'n prachtig advies haha. Eet "clean", dan komt het goed :D

@TS Succes man. Het zijn maar spiertjes die je ego een beetje voeden. Daar is niks mis mee, maar als dit de prijs is die je ervoor moet betalen lijkt het me niet zo'n lastige beslissing allemaal.
 
Vind clean eten altijd zo'n prachtig advies haha. Eet "clean", dan komt het goed :D

@TS Succes man. Het zijn maar spiertjes die je ego een beetje voeden. Daar is niks mis mee, maar als dit de prijs is die je ervoor moet betalen lijkt het me niet zo'n lastige beslissing allemaal.

Voeding in het algemeen gaat het verschil echt wel maken man.

Veel broccoli etc. en vetten scheelt veel.
 
Broccoli, lekker clean mijn jongen. Eet maar lekker op :D
 
Groente zijn overrated
 
Groenten bevat een hoge ORAC waarden en stofjes zoals DIM in broccoli.

Niet bepaald overrated als je de werkelijke gezondheidseigenschappen op je hormoonstelsel kent van sommigen groenten.
 
Leuk leesvoer hier. In voor verdere updates.
 
in!

ik ga voorlopig ook nog niet off, zal nog een 6-8 maanden duren en daarmee iets maar dan 1 jaar on. Het verschil is alleen kleine 10 jaar in leeftijd. Dus mijn herstel zal een stuk slechter zijn verwacht ik
 
Gewoon naturel doortrainen mis ben je over jaar wel weer 90kg 11% maar dan natty.
Succes
 
Hoe zijn je bloedwaarden in middels?
Ik ben zelf bijna 2 weken gestopt na een behoorlijke tijd b c en. Heb alleen contant een naar gevoel in me ballen verder voel ik me veel fijner. Twijfel er over om het ook zonder nakuur te doen.
Soort kramperig gevoel zeker? Dat betekent dat ze weer aan het werk gaan.
 
Daar dacht ik ook aan maar dat leek me erg snel haha

Kan ook dat ze krimpen. Weet niet of je pregnyl hebt gebruikt, maar kan kunnen ze heel kort even weer krimpen alvoor ze weer gaan werken
 
Ok! De eerste bloedwaarden zijn vorige week binnengekomen (wel iri dat het via de telefoon gegaan is):

Herinnering: geen nakuur gedaan na b&c van 2 jaar!


Deze resultaten zijn 12-13 weken na mijn laatste injectie
FSA:
1.1
LH: 0.8


Testosteron: 5.09
Testosteron (vrij): 0,127 ( =127pmol/l)


De oestrogeen was in orde (geen waardes gevraagd dus) en ook met de algemene andere waarden (prolactine etc) ging het goed.

Dokter had me verteld dat ik met deze waarden al zeer blij moest zijn aangezien er al vooruitgang te zien is. Ik ben eigenlijk ook zelf tevreden aangezien ik me alleen maar beter en beter voel.

Andere update:

Libido
Ik heb gemerkt dat het met de libido toch niet zo goed gaat als ik zelf dacht! Toen mijn vriendin een weekje weg was zat ik een paar dagen zonder libido.

Kan eigenlijk concluderen dat alles nog goed werkt maar als de echte actie is pas als er actie te vinden is ahaha!

Gains
Oh, niet goed natuurlijk. Ik heb gemerkt dat de gym vergane tijd is aangezien gains ver te zoeken zijn.

Mentaal
Voel me terug zo goed als normaal eigenlijk!

Andere
Mijn ballen zijn al wat gegroeid (gemeten bij de endo met de kralenketting) maar nog steeds kleiner dan normaal




 
  • Like
Waarderingen: vntl
Wat horen de normen te zijn?
 
Back
Naar boven