Ben toch wel benieuwd naar de reden van het stoppen met b/c eerlijk gezegd. Is dit gezondheidsgerelateerd of wil je graag van die kleine pl**ris ettertjes?
Nee het gaat zeker niet om een kinderwens of gezondheid of dergelijke. Ik heb gewoon geen zin meer in het (actieve AAS) bodybuilding leven. Ik weet niet hoe vaag je het ziet maar als ik eerlijk ben:
Het enige wat AAS (en een 'mooi' lichaam) me bezorgd hebben zijn one night stands met sletjes die maar 2 hersencellen hebben en een hoop vechtpartijen.
Nu dat ik een deftige relatie heb (en mijn vriendin is niet degene die me zegt te stoppen, ik heb vrijheid) wil ik een soort van 'reset' houden waarbij ik niet meer het irritante vriendje zijn die zijn lul 's ochtends vroeg zonder aanleiding in haar slapende vriendin stopt 'omdat ik zo geil was'.
Maar daarlangs is er ook het psychische: je moet altijd denken aan pinnen. Ik heb dit pas op het einde doorgehad maar eigenlijk is er ook wel een psychische kans (voor mij dan toch) aan het hele AAS-gebeuren. Denk maar aan ("ik moet nog 2 spuiten zetten vandaag!", "f**k ik heb nog maar een ML over!" , "heb ik mijn orals vandaag wel genomen?" en "over 2 dagen moet ik weer een pin zetten").
Het bovenstaande klinkt misschien wel 'para' maar het is toch iets waar ik aan gedacht heb, en daar zal ik zeker wel blij mee zijn mocht ik die hele AAS-shit niet meer in mijn kop hebben.
Vind het wel een beetje gek dat je naar andermans ballen zit te kijken tijdens het douchen
Het is niet zo dat ik ze zit aan te staren haha maar ik 'scan' wel eens puur om de vergelijking aan te gaan. Dit is ook weer niet elke week natuurlijk... Ik kijk niet graag naar andermans ballen.
Verder heb ik beslist om ook te stoppen zonder PCT. Ik heb 2 gesprekken gehad met 2 verschillende endocrinologen en ze lieten me ook allebei weten dat dat ook het beste is. Mocht ik na een periode van 4-6 maanden nog geen vooruitgang boeken, zouden ze ingrijpen met wat nodig is.
Als jullie het fijn vinden zal ik het hele gebeuren ook wel loggen.