Fitness Seller

PCT voldoende na 22 weken cycle?

• Topic Starter Topic Starter
Even een update over de Decapetyl/Triptoreline.
Zit nu in mijn 3de week na de 100mcg shot.
Geen teruugval tot nu toe.
Sinds vandaag super kramp in me ballen... ze komen weer op gang!:) hehe

Wat ik ervan kan zeggen: Je hebt het gevoel dat je nooit on bent geweest na een shot triptoreline 100mcg.
Ben 30+ weken on geweest.

Even een update over de Decapetyl/Triptoreline.
Zit nu in mijn 3de week na de 100mcg shot.
Geen teruugval tot nu toe.
Sinds vandaag super kramp in me ballen... ze komen weer op gang!:) hehe

Wat ik ervan kan zeggen: Je hebt het gevoel dat je nooit on bent geweest na een shot triptoreline 100mcg.
Ben 30+ weken on geweest.

Geen terugval in de zin van; gewicht, kracht, uithoudingsvermogen etc?
..neem je naast triptoreline ook nog nolva/clomid of iets? ..of echt triptoreline only?

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

..onderdruk je nu niet de afgifte van lichaamseigen GnRH?

Ben nu in totaal 2,5kg afgevallen maar heb ook mijn kcal naar beneden terug geschroefd.
Heb geen last van uithoudingsvermogen/kracht.
Ik neem er geen nolva/clomid naast enkel de Triptoreline 100mcg shot.

Ben nu in totaal 2,5kg afgevallen maar heb ook mijn kcal naar beneden terug geschroefd.
Heb geen last van uithoudingsvermogen/kracht.
Ik neem er geen nolva/clomid naast enkel de Triptoreline 100mcg shot.

En? hoe gaat het nu op een enkele shot 100mcg triptoreline?? Al bloed laten controleren?
Ik ben , net als andere hier denk ik, zeer benieuwd!

Ik heb zelf nog twijfels of ik wel off moet gaan straks...
Ik moet nog 3,5 week tot de nakuur. Echter denk ik dat het beter is om nog even door te gaan. Dit in verband met werk, ik moet over twee weken een week op de beurs staan en 7 april sta ik een week in Duitsland op een beurs. Geen goede periode om in een nakuur te gaan zitten na een 22wkn kuur.

Nu heb ik twee opties:
1) Ik cruise straks op 200mg test/week tot ik terug ben uit Duitsland (en ga dan met de nakuur beginnen).
2) Ik cruise straks op 200mg test/week voor 8 weken en start dan een nieuwe cycle; cruise/blast zeg maar.
3) ......derde optie.......?

Ik voel me perfect zit nu 6/7 weken na enkel een shot van 100mcg triptorelin.
Zit wel nog steeds op hgh 4iu 7/7.
Ik kan niks anders zeggen dat ik zeer tevreden ben en zeker nooit meer nolva/clomid aan ga raken.

Door dit middel ben ik ook off gegaan.
Was zeker 30+ weken on en zag het niet zitten i.v.m. dip om ooit nog off te gaan.

Bloedwerk nog niet laten doen.. ik wil het wel gaan doen.. maar i.v.m. werk etc. nog geen tijd voor gevonden.

Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Ik heb zelf nog twijfels of ik wel off moet gaan straks...
Ik moet nog 3,5 week tot de nakuur. Echter denk ik dat het beter is om nog even door te gaan. Dit in verband met werk, ik moet over twee weken een week op de beurs staan en 7 april sta ik een week in Duitsland op een beurs. Geen goede periode om in een nakuur te gaan zitten na een 22wkn kuur.

Nu heb ik twee opties:
1) Ik cruise straks op 200mg test/week tot ik terug ben uit Duitsland (en ga dan met de nakuur beginnen).
2) Ik cruise straks op 200mg test/week voor 8 weken en start dan een nieuwe cycle; cruise/blast zeg maar.
3) ......derde optie.......?

..kan iemand nog advies geven op bovenstaande?:thumb:

Terug
Naar boven