XXL Nutrition

Pedopartij zoekt symphatisanten

kearress

Competitive Bodybuilder
Waardering
100
Pedopartij zoekt symphatisanten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het bestuur van de PNVD, de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid & Diversiteit , ook wel 'pedopartij' genoemd.

ROTTERDAM - De PNVD probeert dit jaar deel te nemen aan de Tweede Kamer verkiezingen. Door een wetswijziging denkt de 'pedopartij' meer kans te maken voldoende steunverklaringen binnen te krijgen.

De partij heeft steunverklaringen nodig. Tot 1 januari dit jaar moesten de adressen van ondertekenaars openbaar worden gemaakt. Volgens de PNVD waren veel aanhangers daardoor te bang om de verklaring te tekenen.

Vanaf 2010 zijn slechts de voorletters, de achternaam en de woonplaats op de steunbetuiging nodig . De partij denkt daarom de de limiet van 570 sympathisanten te halen.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenl...opartij-zoekt-symphatisanten.dhtml#reageerTag

Wat vinden jullie, moet dit kunnen in een democratisch land met vrijheid van meningsuiting (tjonge wat walg ik van dat woord tegenwoordig) of moeten ze die ziekelijke mafkezen meteen opknopen aan de hoogste boom? Brand los!

Afschieten die pedo's.

what's next?
incest partij? necro partij?

De partij voor de naastenliefde :roflol: Ziek is het ja.

Goed nieuws :thumb:

Ongelofelijk dat een dergelijke partij uberhaupt bestaansrecht mag hebben in dit land. Democratisch gezien hebben zij dit recht simpelweg. Zou liever hebben dat de overheid m.b.t. andere zaken zoals de km-heffing wat meer naar de burger luisterde.

Maar om ff op de topic terug te komen:
Als ik zo'n pedo in mijn handen krijg, zullen ze nóg harder op zoek moeten naar leden...

Waar kan ik me aanmelden?

De kindertjes in afrika zouden dolblij zijn met zulke pedo's.

Laat ze maar eens een 'pedo'bijeenkomst houden. Binnenvallen en allemaal doodschieten, zijn we daar ook weer vanaf.

Die linkerkerel heeft echt enge handen :eek:

ik ook maar ik heb zulke handen niet hoor

geef ze een pilletje. Hoe herken je eigenlijk een pedo?

Terug
Naar boven