spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Guido20 zei:Geschat wordt dat 10% van de Marokkaanse jongeren vanaf 12 jaar slachtoffer wordt van seksueelmisbruik
Is 10% van de jeugd niet gewoon Marokkaans?

Angerfist zei:Volgens het ACB moet de politiek maatregelen nemen om het '' verborgen probleem'' van seksueelmisbruik van Marokkaanse jongeren tegen te gaan. Het gaat daarbij zowel om seksueelmisbruik binnen het gezin of de familie als om het misbruik van jongeren door pedocoïtusuelen. Onderzoeker Oebele Kooistra zegt dat er nu helemaal niets gebeurt: ''Dat heeft te maken met het imago van de groep. Wij zijn gewend Marokkaanse jongens te zien als daders, niet als slachtoffers.''
houston zei:
. Als het Nederlandse jongetjes waren zou je het wel erg vinden, hypocriet noemen ze dat.StillStrong zei:Volgens mij worden de zaken hier toch omgedraait, ze bieden het gewoon zelf aan...
En zeg nu zelf voor 5€ per beurt kon ik moeilijk weigeren...
Nee serieus, pedofielen,homo's ,allemaal op de brandstapel ,net als de heksen vroeger.

Infinity zei:Ik wil wat zeggen maar dan krijg ik ruzie met Man mountain
j/k bro![]()
@spiertje;
Is tog logisch dat er zo gereageerd word ofniet dan.
Ik schat je tog nog wel zo hoog in dat je kan begrijpen dat we niet echt medelijden hebben met de marokkaanse jeugd.
de reacties hierGorilla-Man zei:Beetje domme reacties want misbruik is NOOIT goed, om wie het ook gaat en hoe denk je dat die kinderen die misbruikt worden zich later zullen gaan gedragen als ze niet geholpen worden?

axestream zei:Ik schat jou wel zo laag in dat als je zo'n Marokkaans jongetje verkracht ziet worden, jij ook je lul uit je broek haalt en vraagt of je er even overheen mag.
Je bent gewoon ziek in je kop als je dit niet erg vind.