AndroidHealthClinic

'Pedo's misbruiken veel Marokkaanse jeugd'

spiertje16 zei:
jep idd steek al die minderjarige 12 jarige jongetjes maar in de fik

Het is over het algemeen wel hun eigen familie die het doet. 1 op 10 is toch behoorlijk veel lijkt mij.

Lijkt mij niet dat wij Nederlanders er iets aan kunnen doen dan. Ik weet trouwens niet eens of ik dit verhaal wel moet geloven. 1 op 10 lijkt mij gewoon echt te veel.

Of het nou een relmocro is of niet die wordt misbruikt, het blijft gewoon erg ziek. In het kader van de k*topmerkingen die al geplaatst zijn :

Pim heeft het zo gewild!

Tuurlijk is het ziek alleen bij een relmocro is het minder erg in mijn ogen..

Verder zeg ik er niets meer over

****ing minderjarige misbruik is gewoon ziek! Ik kan me toch welo verbazen over die reacties hier. Nou ben ik totaal niet iemand die het zo voor heeft met onze marokkaanse medemens maar deze ****ing pedo practijken zijn gewoon zwaar fout!

Wat denk je trouwens dat er gaat gebeuren met die misbruikte jongeren? Die zijn allemaal zwaar getraumatiseerd. Wat denk je dat zoiets met je doet? Heel veel van die gasten kunnen nog wel eens gekke dingen gaan doen.

Gorilla-Man zei:
Beetje domme reacties want misbruik is NOOIT goed, om wie het ook gaat en hoe denk je dat die kinderen die misbruikt worden zich later zullen gaan gedragen als ze niet geholpen worden?

dat worden gevaarlijke pyschopaten dus dat is wel 1 nadeel.

Rob G zei:
****ing minderjarige misbruik is gewoon ziek! Ik kan me toch welo verbazen over die reacties hier. Nou ben ik totaal niet iemand die het zo voor heeft met onze marokkaanse medemens maar deze ****ing pedo practijken zijn gewoon zwaar fout!

Wat denk je trouwens dat er gaat gebeuren met die misbruikte jongeren? Die zijn allemaal zwaar getraumatiseerd. Wat denk je dat zoiets met je doet? Heel veel van die gasten kunnen nog wel eens gekke dingen gaan doen.

dat klopt dit soort jongens kunnen dan zeer gevaarlijk worden

Bij elke cultuur gebeurd dit.....Marokaans, Nedelanders, Latinos, noem maar op!! Ik begrijp gewoon niet omdat ze marokaans zijn is het minder erg??!! Ok ze zijn irritant maar Nederlanders kunnen er ook wat van. Niet alleen Nederlanders maar elke cultuur kent irritante jongeren maar dat word niet gezien. Als het maar niet bij de Nederlanders gebuerd dan is t wel ineens erg en zielig. Beetje zielig en Hypocriet!!!!!

Als ik continu zonder lube in mn reet werd gedoet zou ik ook meisjes bespugen en bejaarden beroven!

Wie zegt trouwens dat zij misbruikt worden door autochtonen pedofielen? Waarschijnlijk zal de imam wel de dader zijn.

Nee, ik geloof deze uitspraak niet. Typisch bedoeld om een discussie opgang te brengen zodat het woordt "hypocriet" weer kan vallen.

spiertje16 zei:
jep idd
ik heb alle nekschoten reacties gemist enzv
Bij deze alsnog :D

Ze moeten al die k*tpedo's een NEKSCHOT geven.:)

Al die misbruikte Marokkaantjes worden later Loverboys. Ze hebben immers het pimpen in de praktijk geleerd. En maar zeuren dat ze zo benadeeld worden :rolleyes:

Ik wordt een beetje moe van dit soort ‘nieuws’. Wat moet ik hier mee? Wat doet er toe of het een Marokkaan, Nederlander of een Brabander is die misbruikt word? Misbruik is misbruik.

Lauw zei:
Bij deze alsnog :D

Ze moeten al die k*tpedo's een NEKSCHOT geven.:)

Al die misbruikte Marokkaantjes worden later Loverboys. Ze hebben immers het pimpen in de praktijk geleerd. En maar zeuren dat ze zo benadeeld worden :rolleyes:

Ik wordt een beetje moe van dit soort ‘nieuws’. Wat moet ik hier mee? Wat doet er toe of het een Marokkaan, Nederlander of een Brabander is die misbruikt word? Misbruik is misbruik.
Juist!
uiteindelijk weten we toch waar zo'n topic weer naar toe gaat. Voortaan kunnen we beter de nationaliteit achterwege laten en dat we dan in het topic mogen gaan raden. Wie dan wint krijgt dikke karma! en het mag dan niet voor de hand liggen van welke nationaliteit! Niet cheaten!!!:D

Terug
Naar boven