MuscleMeat

peesonsteking

IRON JUNKIE

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m70
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Zit momenteel met een peesonsteking nu al 6 weken vorige week
na meerdere bezoekjes bij de dokter een cortisone spuit gekregen wie heeft er dezelfde onsteking gehad en wat heb je gedaan voor beter sneller herstel ? train momenteel alleen maar met lichte gewichten maar rug valt nog moeilijk te trainen zonder last biceps train ik uiteraard totaal niet meer voorlopig. ben geen voorstander voor helemaal niks meer te doen rust is roest

tendonitis1.jpg

Ik heb er geen ervaring mee... Dus wat dat betreft kan ik er weinig over zeggen...

Neem je een supplement voor pezen, als glucosamine?
En misschien ook niet onbelangrijk: hoe kom je er aan? De plek doet me erg denken aan RSI.

Is dit niet "gewoon" een tennisarm?
Als het zo is, die heb ik ook en tob daar nu een maand of 2 mee.
Heb via de fysio 5x een behandeling ondergaan die Dry Needling heet en ja, het is iets minder maar nog lang niet over.
Zelf denk ik dat absolute rust niet nodig is, want maar al te vaak hoor je dat het direct weer de kop opsteekt als de arm weer volledig gebruikt wordt.
Ik behandel het nu als volgt: ik train lichter, probeer door meer herhalingen, wisselen van oefeningen (oefeningen zoeken die je redelijk pijnvrij kunt uitvoeren, alternatieven zoeken) om toch die prikkel te houden, ik draag een brace tijdens trainen en de laatste 2 weken ook op mijn werk (heb lichamelijk redelijk zwaar werk) en al met al gaat het nu langzaam beter...........maar er staat 9 maanden tot een jaar voor.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik wens je in elk geval succes met het herstel. :)