gilestsjernobyl
Cool Novice
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jep snap ik ook zelfde probleem met littekens heheKomen geen foto's online hoor, massive scars. Te risky. Ook niet echt nood aan![]()
+ 30
Im of iv prikken .. geen verschil qua pijn, meer een mentale drempel. Ik heb men dag zo geschikt zodat ik de gym voor mezelf heb, makkelijk he+ 30
Youre crazy men IV zou ik echt niet aandurven (nog)
En wtf sta je zo vroeg op en train je zo vroeg, hardcore is het juiste woord hiervoor.
.Kennis heeft niks te maken met fysiek maar ben ook wel benieuwd![]()
Als ik dit zo lees ben ik echt gruwelijk benieuwd naar je fysiek.
?zou dit ook willen maar de meeste basic fits zit vol buitenlanders hier geen idee waarom lol ging ik om 2 uur snachts trainen en het was volledig vol ze zijn wel vriendelijk maar dan moet je aanschuiven en duurt je workout veel te langDan ga ik liever snachts trainen (bij ons kan dat in de week).
Allez eigenlijk is die 3-4uur van jou ook snachts he...
zou dit ook willen maar de meeste basic fits zit vol buitenlanders hier geen idee waarom lol ging ik om 2 uur snachts trainen en het was volledig vol ze zijn wel vriendelijk maar dan moet je aanschuiven en duurt je workout veel te lang
Jep ze zijn vriendelijk probleem is dat het altijd lang duurt en dat er dan weinig lucht is compounds lukt er amper door plaatsgebrek hier dan tochRustigste is tussen 23 en 24uur. Maar het klopt wel dat er snachts alleen maar allochtonen zitten maar dat stoort me niet. Iedereen is daar om te trainen en de mensen die om 1 uur snachts trainen zijn wel vrij "dedicated" en geen mensen die problemen zoeken.
Probleem is dat er niet veel 24 uur basic fits zijn in de buurtKen ik niet. Bij ons plaats genoeg.
Zwijndrecht is ook een vrij ruime BF.
Ken ik niet. Bij ons plaats genoeg.
Zwijndrecht is ook een vrij ruime BF.
De meeste hebben er wel 1 ^^