AndroidHealthClinic

Perfectie? Peter Molnar

Die front double bicep van hem is echt ziek!

Zeker een streef fysiek!!

Heel mooi fysiek! Hele aardige kerel ook. Lag laatst met hem te chillen backstage op de International Open Championship. Hij is 1m74 en hij was die dag 93kg KNEITERhard. Hij werd 1e in de +90 en won de overall.
Ik werd 3e in de internationale line up uit 10 ;)

Hier een fotootje
408164782.jpg

Wat hebje nou in je hand?

Elastiek?

Lijkt ook wel stuk tuinslang :D

Elastiek indd :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pff wat een body

Mijn lengte en zeker een streeffysiek alleen nog aardig wat kilo'tjes kip hiervan verwijderd :P

1 van de ziekste BBers van dit moment!

Hahaha frank molnar :)

Wat een rug...

ImageUploadedByTapatalk1389981253.273752.jpg

Sinds ik ooit dat 3de filmpje in de OP zag paar jaar terug, was dit mijn streef. Perfecte symmetrie.

Wauw.

Niets anders dan wauw.

Zie nu pas dat er een topic over hem is.. :roflol: Had een tijdje terug een paar foto's van hem gepost in ''Jouw ideale lichaam''. Echt een van de indrukwekkendste fysieken op dit moment samen met Flex Lewis..

Super vriendelijke gast, was op de walters open voor een gastoptreden. Sneleven samen een foto gemaakt :)! Binnenkort staan we samen op het EK :)

FB_20140506_21_37_24_Saved_Picture.jpg

Is ze linkerbiceps nu 2x zo dik of ze rechter of ligt het aan de pic? Nice fysiek ook aron!

Super vriendelijke gast, was op de walters open voor een gastoptreden. Sneleven samen een foto gemaakt :)! Binnenkort staan we samen op het EK :)
Verre van een schande om naast te mogen staan, wat een geweldige fysieken hebben jullie :thumb:

Terug
Naar boven