XXL Nutrition

Performance producten

Te duur voor wat ze zijn. Boardsponsors > Performance.

• Topic Starter Topic Starter
Weet je toevallig iets meer over de kwaliteit van hun producten in vergelijking met bijvoorbeeld de board sponsers hier?

Weet je toevallig iets meer over de kwaliteit van hun producten in vergelijking met bijvoorbeeld de board sponsers hier?

Een vriend van mij wordt er door gesponsord en heeft niets te klagen. Ik verkies toch liever B&F/XXL/Sportsfood/Powersupplements. Je krijgt meer voor wat je betaalt.

Kijk gewoon naar samenstelling van producten, ze bevatten niets buitengewoon...

+1 van de boardsponsors. Performance wordt hier in Limburg (België) zeer veel gebruikt. Dus ik kom het hier enorm vaak tegen alleen liggen de prijzen van de whey en andere producten wel echt erg hoog. Al moet ik zeggen dat die kant en klare eiwitdrankjes heerlijk zijn. :p.

Zelfde kwaliteit (+- toch), alleen maar pakken duurder.

volgens mij zijn er niet echt "slechte" merken. Hooguit ondergedoseerde merken.
Gewoon verpakkingen (leren) lezen...
-Bevat whey hydrolisaat- kan bevoorbeerd betekenen dat er een theelepel vol hydrolisaat op heel de pot gebruikt is... betaal je dan weer lekker extra voor!
Properary blend is ook zo een mooie masceer kreet.

volgens mij zijn er niet echt "slechte" merken. Hooguit ondergedoseerde merken.
Gewoon verpakkingen (leren) lezen...

Dat vind ik het probleem bij deze producten. Op de website en de verpakkingen staat niet goed aangegeven wat er nou precies in bijv de pure whey zit.
Er staat vaak dat het bijv. "veel eiwitten of bcaa's bevat" als ik dan terug kijk na de whey worden er twee maatschappen geadviseerd van 30gram om uiteindelijk 40gram eiwitten binnen te krijgen.. Dan vind ik het persoonlijk erg duur worden bij 900 gram voor 30 euro..

Performance is idd niet goedkoop. Maar wel kwaliteit en de smaak van de shakes bvb is echt super!

Idd zeer goede kwaliteit supplementen imo.

heb een vriend van me die een pot whey van performance kocht, zijn schoonpa is onderzoeker ofzoiets.. en had die pot eens onderzocht, zat namelijk maar de helft van de aangeegven eiwitten in :) dus vertrouw het niet zo ..

Hoe weten jullie dat het goede kwaliteit is dan? Informatie op de site of potten word ik niet veel wijzer van..

heb een vriend van me die een pot whey van performance kocht, zijn schoonpa is onderzoeker ofzoiets.. en had die pot eens onderzocht, zat namelijk maar de helft van de aangeegven eiwitten in :) dus vertrouw het niet zo ..

en heeft ie het ook getest op bv xxl of b&f??

Terug
Naar boven