MuscleMeat

periactin vraag!

vatoslocos10

Cool Novice
Waardering
0
periactin is een medicijn tegen allergie en jeuk met als bijwerking opwekken van honger. enig nadeel is dat je er heel sloom en moe van wordt.
mijn vraag nu is: "zou een kopje koffie of een blikje redbull erbij nemen niet beter zijn om die sufheid en slaperig gevoel weg te krijgen?"

met vriendelijke groeten

Nevenwerking van suf en moeheid verdwijnt na enkele dagen. Neem je eerste pil 2 uur voor je gaat slapen en zorg dat je de dag erna niet vroeg moet opstaan want je bent er bij de eerste innames werkelijk knock out van. De aanbevolen dosis zou tss 3 en 5 pillen per dag zijn maar zou niet boven 3 gaan. De eerste 5 dagen 1 pil, dan 5 dagen 2, vervolgens als je nog wil verhogen kan je naar 3

het is zelfs vrij te verkrijgen in de apotheek in België, ik ben er zelf een drietal kilo van bijgekomen, naast Alfavit, b12 depot is Periactin dus nog altijd een leuk middeltje voor ons!

JollyJumper zei:
het is zelfs vrij te verkrijgen in de apotheek in België, ik ben er zelf een drietal kilo van bijgekomen, naast Alfavit, b12 depot is Periactin dus nog altijd een leuk middeltje voor ons!

Voor iemand met een snelle stofwisseling is het zeker een goed produkt. Ik neem het geregeld, ook als hulp om te slapen. Je eetlust neemt er aanzienlijk van toe maar heb ook de indruk dat mijn vertering er beter van gaat (lees betere opname voedingsstoffen). Weinig tot geen nevenwerkingen (behalve het suf zijn), vrij te verkrijgen in belgie althans, goedkoop; meer moet dat niet zijn ;)

Klinkt intressant... Ik zal het op het boodschappen lijstje zetten... :D

• Topic Starter Topic Starter
hahahahhaha:D:D nice;);) maar de vraag was "zou een kopje koffie of een blikje redbull erbij nemen niet beter zijn om die sufheid en slaperig gevoel weg te krijgen? of is dit slecht voor de gezondheid?"

oh je hebt eindelijk een alternatief gevonden, heheh, ik denk dat je dat potje koffie nie overleeft makker, zou jammer zijn he, heb je eindelijk een sleutel tot verzwaren en lig je dan dood;) :kots: :devil:

nenee dat kan geen kwaad!

dat het geen kwaad kan van te mixen met cafeine! thats it......

Terug
Naar boven