MuscleMeat

Peter zn kans om toch eens wat te bewijzen

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad Peter moet wat bewijzen.

Een emmy bij hem op de schoorsteen, is dat niet genoeg?

De Emmy Award wordt ook wel gewoon de Emmy genoemd. Het is een Amerikaanse prijs voor buitengewone prestaties in de televisie industrie. Inmiddels is de Emmy een symbool van de erkenning van ruim 13.000 leden van de Television Academy

Idd, het bewijs dat hij goede televisie maakt en dat deden er wel meer, zoals rene froger in zn eerste aflevering

Idd, het bewijs dat hij goede televisie maakt en dat deden er wel meer, zoals rene froger in zn eerste aflevering

froger heeft geen emmy gewonnen.

hij maakt goede televisie, je zegt het zelf al.
Hij vult z'n vakken rondom, en hij wordt wereldwijd geroemd om z'n programma.

Deze man heeft niks te bewijzen.

Waarom houd ie dan niet gewoon op?
Dat je die gast nog niet moe bent joh.

In die zin heb je gelijk, al vindt ik het echt geen goede sherlock;)

Waarom houd ie dan niet gewoon op?
Dat je die gast nog niet moe bent joh.

Omdat hij nog steeds goed is in wat hij doet.

Het overgrote merendeel van de bevolking is namelijk niet zo anti-peter als jij bent, en Peter blijft goede kijkcijfers scoren.

Omdat hij nog steeds goed is in wat hij doet.

Het overgrote merendeel van de bevolking is namelijk niet zo anti-peter als jij bent, en Peter blijft goede kijkcijfers scoren.

Heeft meer met commercie te maken dan dat hij ook daadwerkelijk iets bewezen heeft.
Nu niet weer gelijk over de putterse moordzaak en de emmy beginnen. Die gast heeft honderden afleveringen gemaakt, en eht enige waar iedereen steeds over begint is de Putterse moordzaak.

Bij de "ontknoping" van de Nathalee Holloway zaak keken geloof ik iets van 7 miljoen mensen, die heel iets verwachtte. En ze werden stuk voor stuk teleur gesteld. Beetje treurig.

Heeft meer met commercie te maken dan dat hij ook daadwerkelijk iets bewezen heeft.
Nu niet weer gelijk over de putterse moordzaak en de emmy beginnen. Die gast heeft honderden afleveringen gemaakt, en eht enige waar iedereen steeds over begint is de Putterse moordzaak.

Bij de "ontknoping" van de Nathalee Holloway zaak keken geloof ik iets van 7 miljoen mensen, die heel iets verwachtte. En ze werden stuk voor stuk teleur gesteld. Beetje treurig.

Als het zo is zoals jij dat schetst dan kotst de Nederlandse bevolking Peter inmiddels wel uit.
Maar in tegendeel, Peter is bij veel Nederlanders geliefd.

Na de zaak Joran - thailand was er weer veel commotie rondom Peter, en ik als Peter fan heb het nauwlettend in de gaten gehouden. ;)
Maar Peter kwam overal als winnaar uit de voeten, slechts een enkeling stoort zich aan Peter.

Dus je kan bashen wat je wil, Nederland is Peter voorlopig nog niet zat, en terecht.

Als het zo is zoals jij dat schetst dan kotst de Nederlandse bevolking Peter inmiddels wel uit.
Maar in tegendeel, Peter is bij veel Nederlanders geliefd.

Na de zaak Joran - thailand was er weer veel commotie rondom Peter, en ik als Peter fan heb het nauwlettend in de gaten gehouden. ;)
Maar Peter kwam overal als winnaar uit de voeten, slechts een enkeling stoort zich aan Peter.

Dus je kan bashen wat je wil, Nederland is Peter voorlopig nog niet zat, en terecht.

Haha oke bro.
Was neit echt bashen, maar zin in zo'n nutteloze discussie heb ik ook niet;)
Smaken verschillen laten we maar zeggen.

Hij heeft iig de pedobear te pakken! :D

:roflol:

Hij pakt een pedo op en nog wordt hij door sommigen door het slijk gehaald (smaken verschillen:rolleyes:)

Er zijn talloze programma's die veel nuttelozer zijn dan die van Peter R. de Vries en waarbij de makers, acteurs etc. nog veel meer geld binnenhalen dan de man die de Puttense moordzaak openbrak en een Emmy op zijn schouw heeft staan (zo, ben ik er toch over begonnen:D).

:roflol:

Hij pakt een pedo op en nog wordt hij door sommigen door het slijk gehaald (smaken verschillen:rolleyes:)

Er zijn talloze programma's die veel nuttelozer zijn dan die van Peter R. de Vries en waarbij de makers, acteurs etc. nog veel meer geld binnenhalen dan de man die de Puttense moordzaak openbrak en een Emmy op zijn schouw heeft staan (zo, ben ik er toch over begonnen:D).

Daar heb je ook gelijk in:)

haturrrrrrz

Vind je? Ik denk dat Peter gewoon heeft aangetoond dat Joran de dader is. Strafrechtelijk niet natuurlijk, maar daar heeft Peter verder niets mee te maken.

Vind je? Ik denk dat Peter gewoon heeft aangetoond dat Joran de dader is. Strafrechtelijk niet natuurlijk, maar daar heeft Peter verder niets mee te maken.

Dat bedoel ik.
Als hij zoiets aantoont, waarom dan niet zo dat hij strafrechtelijk vervolgd kan worden?
Tuurlijk doet hij alles voor de kijkcijfers,prima, maar doe dan niet net alsof hij van alles bereikt, want dat is dus niet zo.

Hij pakt een pedo op en nog wordt hij door sommigen door het slijk gehaald (smaken verschillen)
Ik had het niet over die pedo, maar hem in het algemeen.

Er zijn talloze programma's die veel nuttelozer zijn dan die van Peter R. de Vries
Ja dus?

en waarbij de makers, acteurs etc.nog veel meer geld binnenhalen
Wat kan mij dat geld nou schelen? Daar gaat het toch helemaal niet om?

dan de man die de Puttense moordzaak openbrak en een Emmy op zijn schouw heeft staan (zo, ben ik er toch over begonnen).
Gefeliciteerd! e bewijst maar weer dat hij in al zijn afleveringen niet meer bereikt heeft dan het openbrekenvan de Putterse moordzaak.
De emmy blijft natuurlijk respectabel, niks over af te dingen.

Terug
Naar boven