Fitness Seller

pfeifer

reusje20

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat je leverwaardem weer normaal is na pfeifer gehad te hebben

ik ben nu sinds een week of 3 weer 7 dagen per week aan het werk en denk dat ik er aardig doorheen ben, wil volgend jaar weer gaan kuren met o.a dbol
wel uiteraard eerst laten testen, maar zou dat al zin hebben op zon korte termijn ?

ga ook uiteraard eerst weer het trainen oppakken, ben maandag weer begonnen met 5 dagen per week en het goede nieuws was dat ik slechts een kilo of 5 verloren ben en aardig gezakt in mijn vet %

als je pfeifer hebt gehad moet je vooral dbol gaan gebruiken. neem dan tenminste middelen die de lever minder aantasten. uw lever is misschien al lichtjes beschadigd door pfeifer. ik heb vroeger hepatitis c gehad, één ding zal ik nooit gebruiken en dat is dbol. ik heb wel ooit stanozolol gebruikt maar dan ook maar één keer.

• Topic Starter Topic Starter
bedoel je dat het dus nooit meer goed komt met de lever als je eenmaal pfeifer gehad hebt ? skydirk

sorry voor de late reactie trouwens, maar het is hier momenteel een gekkenhuis met me werk probeer alles nog een beetje af te ronden voor de feestdagen
groetjes

je zal er toch steeds rekening mee moeten houden!
iemand van me famillie heeft da ook !

reusje20: nee, maar je kan nooit weten. ik laat mijn lever elk jaar testen via bloedonderzoek omdat ik vroeger problemen heb gehad. de dokters doen dat zonder problemen als je zegt dat je een ziekte hebt gehad die je lever een opdoffer heeft gegeven.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik was ook niet van plan om met een niet optimale lever dbol te gaan slikken, mijn vraag was meer hoe lang het zou duren voordat het zin heeft om me lever te laten testen, omdat ik simpelweg geen tijd heb om dit 4x te laten doen

groetjes

skydirk zei:
als je pfeifer hebt gehad moet je vooral dbol gaan gebruiken. neem dan tenminste middelen die de lever minder aantasten. uw lever is misschien al lichtjes beschadigd door pfeifer. ik heb vroeger hepatitis c gehad, één ding zal ik nooit gebruiken en dat is dbol. ik heb wel ooit stanozolol gebruikt maar dan ook maar één keer.

En wat is dan volgens jou het verschil in giftigheid tussen Dboll en Winny oral? Ze zijn mg voor mg net zo giftig want ze bevatten net zo veel c17aa. Dus wat je hier zegt klopt niet echt

tuurlijk zijn ze alletwee slecht voor de lever. daarom heb ik het maar één keer gebruikt en zal ik die vuiligheid nooit meer gebruiken. ik had eigenlijk moeten schrijven dboll, winny tabs en alle andere c17aa AS zijn aan mij niet meer besteed.

ja dat zal allemaal wel...denk je nu echt dat het een wereld van verschil maakt of je een kuurtje winny/dbol of test en deca pakt? sorry maar het is allemaal zwaar voor de lever en je gaat er heus niet dood aan. my opinion: als je zo voorzichtig wilt zijn kan je beter helemaal van de AS afblijven!

Dr. Worf zei:
En wat is dan volgens jou het verschil in giftigheid tussen Dboll en Winny oral? Ze zijn mg voor mg net zo giftig want ze bevatten net zo veel c17aa. Dus wat je hier zegt klopt niet echt

Volgens BC is winny iets minder giftig. Waar het precies aan ligt weet ik niet.

50 dollar: tuurlijk is er een verschil voor de lever tussen testosteron en dboll. er zijn mensen die heel hun leven testosteron moeten nemen en die hebben met bvb 250mg test per week geen gestoorde levertesten. 6 weken dboll of winstrol per jaar, geven wel gestoorde levertesten, maar erg is dat niet als je je lever laat herstellen. maar als je een lever hebt die al jaren gestoord geweest is door bepaalde virussen of ontstekingen, zou ik toch geen c17aa AS gebruiken.

Terug
Naar boven