XXL Nutrition

Pfeiffer en bodybuilding

niccc

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik pfeiffer heb.

Ben benieuwd of er nog meer onder ons zijn die dit gehad hebben. Hoe zijn jullie hiermee om gegaan?

Uiteraard blijf ik zolang mogelijk sporten, maar heb geen idee tot hoever ik kan gaan. Ben na de training wel doodmoe, en heb het idee dat ik langzamer herstel. Mijn vraag is, wanneer ga je echt te ver?

groeten

****ed up voor je dit. Ik zou gewoon zorgen voor zoveel mogelijk rust, gaat vanzelf weer over die ongein...

• Topic Starter Topic Starter
Dat zei de dokter ook ja, ik denk niet dat ik een hele erge vorm heb dus blijf gewoon door trainen. Ben niet echt het type dat zomaar stop. gelukkig mag ik nu ff 2 dagen minder werken, dus kan ik mn rust wel goed pakken!

Probeer ook je trainingen wat rustiger te maken. Wel zwaar blijven trainen, maar minder volume om je lichaam te helpen bij het herstellen.

20 sets per spiergroep tot failure is echt niet nodig :)

Probeer ook je trainingen wat rustiger te maken. Wel zwaar blijven trainen, maar minder volume om je lichaam te helpen bij het herstellen.

20 sets per spiergroep tot failure is echt niet nodig :)

Ok bedankt!

ik train nu 3*12, misschien een idee om terug te zakken naar 3*8.

Maar zolang het gaat, gaat het!

of zelfs 3x5 ofzo, want hoe meer je je lichaam uitput, hoe erger het word,
ik zou persoonlijk zelf teruggaan naar 2x per week low volume en heel veel slapen, dan ben je er het snelst vanaf

beterschap man! echt klote dat je dit hebt!

Als je te weinig rust neemt/krijgt om te herstellen veranderd pfeiffer in ME.
Train maar test je nog eens over 6 maanden. is het er dan nog steeds dan zou ik even stoppen.

Ok bedankt!

ik train nu 3*12, misschien een idee om terug te zakken naar 3*8.

Maar zolang het gaat, gaat het!

3 sets = 3 sets.

Ik zat meer te denken van 20 sets per spiergroep terug te gaan naar ... 3

Wendler's 5/3/1 doet zelfs eigenlijk maar 1 echte werkset per spiergroep. (Daarnaast wat lichter pompwerk)

3 sets = 3 sets.

Ik zat meer te denken van 20 sets per spiergroep terug te gaan naar ... 3

Wendler's 5/3/1 doet zelfs eigenlijk maar 1 echte werkset per spiergroep. (Daarnaast wat lichter pompwerk)

ok, heb ik verkeerd gelezen, ik train nu 2 tot 3 oefeningen per spiergroep, afhankelijk van de grote.

dus 6 tot 9 stets. valt wel mee dus

Is inderdaad k*t. zou nu juist richting de winter gaan, flink bulken. Wat nu waarschijnlijk niet doorgaat:(

iig bedankt:)

en je hebt ook geen flauw idee wanneer het over is?
sterkte ermee, echt klote, vooral ook omdat je nu bulk plannen had gemaakt :(

en je hebt ook geen flauw idee wanneer het over is?
sterkte ermee, echt klote, vooral ook omdat je nu bulk plannen had gemaakt :(

nee, geen idee hoelang.. de dokter zegt ongeveer drie maanden, maar als je bijvoorbeeld met trainen je grens op zoekt kan het nog langer duren. heb het nu ongeveer een maandje.

idd, klote. maar ik ga gewoon door!

Thanks

Beterschap kerel

Hoe minder je je lijf de kans geeft om te genezen, hoe langer je er mee zit. Beter een paar maanden niet trainen dan voor altijd last houden (en ja: dat kan).

de dokter gaf aan om iig op 70% te gaan trainen, de grens op zoeken is er nu even niet bij!

hoop dat me dat lukt, wil graag knallen:(

Pfeifer is dat je heel moe bent toch, ik weet niet in welke mate je het hebt maar als je met de dagelijkse dingen moeite hebt zou ik wel even wat rustiger aan gaan doen inderdaad. Misschien oefeningen schrappen en alleen de belangrijkste doen?

Veel sterkte!

Terug
Naar boven