Fitness Seller

Pffff, de zoveelste kuur alweer, dit keer een hele goeie.

zozo dat is toch meer dan je vertelde ;)

pak dan ipv die enanthate propionaat
en 1gram test is wel veel hoor, best heavy

arimidex is 1 ml eod goed genoeg btw

hcg zou ik in de nakuur doen 5 dagen na je laaste testo op 5000 iu en dan 3x zetten en klaar :)

nolvadex zou ik niet mee gaan nakuren maar achter de hand houden voor als je tepelvorming krijgt, je hebt immers je arimidex al.

Als leek (natural) lijkt me toch dat je nolva nodig hebt in je nakuur om je test weer op gang te brengen. Arimidex is alleen aromastase remmer.

ik lees hier wel eens mee (leergierig), klopt het of ni?

chunky zei:
Als leek (natural) lijkt me toch dat je nolva nodig hebt in je nakuur om je test weer op gang te brengen. Arimidex is alleen aromastase remmer.

ik lees hier wel eens mee (leergierig), klopt het of ni?

nou ik heb het hier ook vaker gelezen maar wat ik heb geleerd (tevens van mn begeleidster en andere fora) is het alleen voor als het echt mis gaat qua aromatisering

ironmike86 zei:
wil je me zo een superkuur maar 5 kg pakke? en je vet met 3% laten dalen???
:s:s denk dat er veeeeeeel meer uit te halen is...

Als je veel hebt gekuurd, moet je je erbij neerleggen dat je niet zulke gains haalt als in je eerste 2 of 3 kuren. Je mag blij zijn als je er 4 of 5 harde kilo's aan overhoudt.

Je kan immers niet doorgroeien tot 200 kilo :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
johndope zei:
zozo dat is toch meer dan je vertelde ;)

pak dan ipv die enanthate propionaat
en 1gram test is wel veel hoor, best heavy

arimidex is 1 ml eod goed genoeg btw

hcg zou ik in de nakuur doen 5 dagen na je laaste testo op 5000 iu en dan 3x zetten en klaar :)

nolvadex zou ik niet mee gaan nakuren maar achter de hand houden voor als je tepelvorming krijgt, je hebt immers je arimidex al.

Hi Johndope,

Het is idd praktischer om het aan het einde van de kuur te doen.
En waarschijnlijk met hetzelfde resultaat.
Geen gedoe met houdbaarheiddatum/koelkast.

Maar ik denk niet dat je bedoelde tijdens de nakuur, maar in de laatste 3 weken voordat de nakuur begint.
Ik ga dan om de 3 dagen 2500iu zetten.

Ik heb ooit vernomen dat meer dan 2500iu geen zin heeft.
Waar ik dit vandaan heb weet ik niet meer, misschien dat iemand anders dit kan beamen????

De nolvadex helpt ook om je eigen test een boost te geven eveneens als clomid, alleen kan nolvadex ook nog tegen oestregenen wat doen.

Terug
Naar boven