AndroidHealthClinic

PFG2 waarom hoor je er niets van op dit forum?

Die dealer in die docu had het hier ook over toen

er zijn op dit forum maar heel weinig mensen die er ervaring mee hebben. en de mensen die dat hadden ervaarde het gigantisch vele prikken en de last van hun maag die ze er van krijgen dat dit niet opwoog ten opzichte van de voordelen.

kheb het jaartje geleden wel veel gebruikt...prikke is niet het probleem...maar vlak erna krijg ik mega last van mn maag en moet ik er zeker van zijn dat ik komende uur naar wc kan gaan anders heb je zker probleme:)...ik vind het zelf al bij al nie waard...was een leuke ervaring maar daar bleef het bij...

die darmen, dat is het probleem. toch zeker als je werken moet. ik moest een kwartier na de spuit gedurende een uur 3 tot 5 keer met diarree naar de wc. de pijn die erop volgt is te doen. een beetje vergelijkbaar met zeurende tandpijn maar dan in de spier waar je het in hebt gespoten.

ja pcies pijn is wel te doen...maar die diarree...damn..

• Topic Starter Topic Starter
ey maar hoe zit met resultaten? Veel spiergroei in de ingespoten injectie plaats?

resultaten je wordt er wel droger van ook plaatselijk maar dit komt denk ik ook door diarree + niet zoveel honger omdat je je niet optimaal voelt...
palatselijk groei is eerder plaatselijke zwelling door velen zetten....toen ik ermee ophield was het weer oud formaat:(...

Terug
Naar boven