Fitness Seller

Pfoe heftig spulletje die home made Tren :D

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Voor mijn b*ch Boogie die niks liever leest dan DBC dagboeken;

Heb net mijn eerste shot van mijn eigen Tren gezet enne...pfoe.

Heftig spulletje ofzo?

Anderhalve mililiter héél rustig in de schouder gezet om elke vorm van kuch te voorkomen zit ik hier nu te typen, een half uur later, en mijn schouder doet kolere-zeer en mijn hoofd is verandert in een koeiehoofd in het gras op de landerijen van boer Smith in Arizona.

Mooooooooooooo!!!!

Sterk spul die eh...Fisherman's Tren. :D

DBC speelt zijn eigen proefkonijn :roflol: Laat je ff weten wanneer je een staartje krijgt...?

• Topic Starter Topic Starter
Jeez ik heb net een trancemix op de koptelefoon gezet en ik voel me alsof ik een halve pot poppers achterover heb geslagen. Vreemd. Ga maar es een terrasje pakken ofzo.

DBC01 The #1 Hardcore Labrat.

Suc6 De Bodybuilder Cow.........geheghegehgehe

Wie huge wil worden moet veeeeeel pijn lijden :D

Voelen zal je kreng :)

Lekker een glas melk op een terrasje:)

D-B-C bring up the melody!!

nog geen strand dbc? :D

Leef je nog bro ???

Ik begin me zorgen te maken!

D.W.

Tra-lala. :D

Zat net op een terrasje met mijn jongste ding en een cola-light.

Zometeen koken (mét DBC) en trainen. Bedankt voor je ongerustheid DW, tenminste eentje die de ernst van de situatie inzag! :cool: :D

Dude!!

Verder alles kids????

Zal ik gaan zeuren over het juiste subforum?

Nee, ik zal DBC eens sparen.

Toch?

Of:

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Brilletje nodig MRJ? Zolang we geen subforum voor Tren hebben blijft dit in de AAS sectie staan, een logboek is het niet, het is een mededeling m.b.t. een AAS product.

Mag ik nu even incasseren? :D

BTW My 'fried feeling' is nog niet over. Zal de hoge bloeddruk van de Boldenone wel zijn die nogeens wordt opgevoerd door de Tren. Want mijn neusje staat onder druk voel ik. Zal leuk worden als ik morgen wakker wordt, dan kan ik 'MrJ' misschine wel met bloed uit mijn neus op m'n kussen schrijven.

Hmmm, ****. Niet goed gelezen en ik was te snel met posten.

Schaam me diep...

Sorry. :sob:

wtf = tren? leipe shit wel zo te horen!

Ik heb even geinformeerd hier en daar en het schijnt dat ik onbedoeld en ongezien toch een adertje heb geraakt. Trenbolone direct in het bloed veroorzaakt een enorm heftige reactie. Zelfs als je denkt een 100% goeie inject te hebben gedaan kan het soms verkeerd uitpakken.

Gezellig he. :D

wow best wel heftige shit dan zeg... :gosh:

DBC01 zei:
Ik heb even geinformeerd hier en daar en het schijnt dat ik onbedoeld en ongezien toch een adertje heb geraakt. Trenbolone direct in het bloed veroorzaakt een enorm heftige reactie. Zelfs als je denkt een 100% goeie inject te hebben gedaan kan het soms verkeerd uitpakken.

Gezellig he. :D

Gelukig leef je nog, hoop dat je geen trent zetter bent Ivm het spuiten in bloedaders!

Nah, is toch iets gecompliceerder Nasty.

Laten we zeggen dat iederéén in aders o deeltjes ervan spuit.
Alleen zie je dat niet en merk je dat niet omdat de normale AAS geen schade berokkenen als je er een miniem beetje van in je bloed krijgt.

Met Tren, met een acetate (snelle) ester, is dat even anders.
Het spuletje kan een accute long-embolie veroorzaken.
Hoesten met een gevoel alsof je einde is gekomen is een bekend gegeven.
Zaak is dan om jezelf heel rustig te houden en niet te diep in te ademen.
Dit heb ik allemaal al gehad dus weet ik goed hoe te handelen.

Het zegt wel wat over het product en de reden waarom het zo vaak geinjecteerd moet worden. Snelle actie, snel over.

Terug
Naar boven