Fitness Seller

Pgf2

krieltje zei:
wat ik niet snap,is dat sommige lui zoveel moeten doen met bijv 8 shots per dag.Lipostabil tig keer per plek per week.Vaak hebben we het over een zone waar het vet niet wilt verdwijnen wat hardnekkig blijft zitten.Waarom niet laten wegzuigen? 1 keer 1500 pleuri kwijt en na de operatie voel jj alsof er een freighttrain over je heen gedenderd is,maar het blijft voor ALTIJD weg.En het resultaat is perfect.....misschien daar eens over nadenken

Probleem is wel dat als je weer vetter wordt, er een soort gat ontstaat waar je het vet heb laten wegzuigen

• Topic Starter Topic Starter
IKKE zei:
Ze raden dicht bij de darmen/maag inderdaad af.

Omdat dit zachte organen/spieren/plekken zijn.
Vind het maar een vaag goedje. Maar ja die maat van mij zweert erbij. Maar kon mij niet uitleggen waarom (zal wel van de begeleider moeten).

En het Arachidonic acid verhaal uit mijn vorige post als precursor voor PGF2?

Angerfist zei:
Probleem is wel dat als je weer vetter wordt, er een soort gat ontstaat waar je het vet heb laten wegzuigen

Bij de ingreep laten ze het vet verlopen.Het is niet zo dat ze het tot aan je botten toe wegtrekken:D

Het wordt gewoon keurig weggehaald en ze laten het in een ander segment overlappen.Bij mij is het super geworden;)

• Topic Starter Topic Starter
krieltje zei:
Bij de ingreep laten ze het vet verlopen.Het is niet zo dat ze het tot aan je botten toe wegtrekken:D

Het wordt gewoon keurig weggehaald en ze laten het in een ander segment overlappen.Bij mij is het super geworden;)

Hoeveel halen ze dan weg? Zal ook afhankelijk van de prijs zijn toch? En je huid? Wat doen ze daarmee?

Maat van mij weegt 180 kg ofzo dus die kan dat misschien wel eens gebruiken?
Aan welke voorwaarden moet je voldoen? Conditie ofzo?

RichardV zei:
Hoeveel halen ze dan weg? Zal ook afhankelijk van de prijs zijn toch? En je huid? Wat doen ze daarmee?

Maat van mij weegt 180 kg ofzo dus die kan dat misschien wel eens gebruiken?
Aan welke voorwaarden moet je voldoen? Conditie ofzo?

Ze halen natuurlijk weg wat er zit.

Dit varieert van persoon tot persoon.
Als er bij ons een bandje zit dan denk je al gauw dat er veel zit.Dit valt erg mee,meestal is dat 200/300cc maar dit toont gewoon vet.
Door het getrek aan het ijzer en dieet na dieet wordt dat vet gecomprimeert en hard.Door cardio enz.wordt dat vet (volgens mijn arts) niet meer mobiel,en leent zich niet meer om op de normale weg kwijt te raken.

Die 2/300cc ga je in de weegschaal overgens niet merken.

Toen ik het liet doen was ik achter in de 30,nog jong genoeg om mijn huid zelf te laten straktrekken.Maar 180 kilo is een ander verhaal,dan praat je al gauw over een buikwandplastiek,dan wordt het toch erg moeilijk,en denk ik duur.
Maar voor ons jongens die hier en daar een rolletje hebben of een handle,is het ideaal.Dat frustrerende van het gaat niet weg,is binnen een uur letterlijk en figuurlijk opgelost;)

Gouwetonny zei:
En het Arachidonic acid verhaal uit mijn vorige post als precursor voor PGF2?

Je bedoelt het goedje wat ook in "X-factor" zit ? Dit heb ik gebruikt en ben in 6 weken tijd van 17% naar 15% bf gegaan, terwijl mn gewicht zelfs iets was toegenomen (krappe 3kg). Dus die vetverbrandende cappaciteiten zijn dus toe te schrijven aan de omzetting naar PGF2 ?

BassD zei:
Je bedoelt het goedje wat ook in "X-factor" zit ? Dit heb ik gebruikt en ben in 6 weken tijd van 17% naar 15% bf gegaan, terwijl mn gewicht zelfs iets was toegenomen (krappe 3kg). Dus die vetverbrandende cappaciteiten zijn dus toe te schrijven aan de omzetting naar PGF2 ?

Heb je een link van dat X-factor voor wat meer info?

pgf in buikspieren wordt afgeraden omdat het te dicht bij de darmen is, maar in buikvet is geen probleem.

Terug
Naar boven