MuscleMeat

PH of AAS ???

• Topic Starter Topic Starter
enrico zei:
Extreem, je bent een goeie gozer, maar nog wel wat naïef, degene die je wijsmaakt dat ph minder schadelijk zijn dan AAS zouden ze moeten doodschoppen.
ik ga mee met de rest, het is net zo schadelijk en als je je lichaam schade wil toebrengen doe het dan met BEPROEFDE middelen, die ph zooi is nauwelijks wetenschappelijk getest en mogelijk zijn sommige middelen dus nog veel schadelijker dan bepaalde AAS

thnx enrico voor je reaktie , maar het is maar 1x dat ik een ph kuurtje neem.morgen bloedcontrole bij de dokter en we zullen moeten afwachten wat de testen zullen geven...

Laatst bewerkt:
en wat denk je op die bloedcontrole te zien na die enkele dagen? :p

edit, ik heb voor het moment geen goeie dealer die ik kan vertrouwen .dus neem ik men kansen dan maar liever bij de ph ...

maandag 1 week gepasseerd , normaal niet veel ....miss verhoogde testproductie en leverwaarden .don't know

weet nog goed voordat ik me eerste kuur pakte dat ik heel voorzichtig aan de PH ging...DHEA!!!enige wat hard ging was me portemonnee :o:o:o

J, van DHEA zul jhe geen zware gains krijgen! Je kunt er wel goed mee cutten;)

zit in men 7de dag van de kuur en heb al 3.3kg. erbij :) dus ph werken ....toch de mijne .

na 4dgn 2,7kg is merendeels vocht. Als je je op verschillende tijdstippen van de dag hebt gewogen kan dit ook reden zijn van verschil.

het eninge wat ik van vocht heb opgemerkt ,is dat ik 2 dagen moeilijk kon een vuist maken en dit is al trg weg .dus subcutaan is er niets te merken van vocht . maar ik ben wel overal in omtrek bijgekomen , 2 cm rond me benen en armen 1 cm .

ExTreeM zei:
edit, ik heb voor het moment geen goeie dealer die ik kan vertrouwen .dus neem ik men kansen dan maar liever bij de ph ...

Dat soort dingen moet je hier niet roepen joh, straks wordt je mailbox overspoelt met PM'tjes :D :D :D

koen85 zei:
J, van DHEA zul jhe geen zware gains krijgen! Je kunt er wel goed mee cutten;)
kwas toen nog een n00b:D
half jaar later me hele voorraadje doorverkocht en dr een lading winnies voor gekocht:D

Glenn GX zei:
De meeste PH supplementen tegenwoordig zijn geen precursors meer maar derivaten van oude androgene-anabole steroïden die herontdekt zijn of een iets andere binding hebben. Dus TS ik vind dat het AAS zijn.

Prcies..same shit different name

^ ^ in amerika toch...(zowieso)

hier in europa?nooit v gehoord

ExTreeM zei:
maandag 1 week gepasseerd , normaal niet veel ....miss verhoogde testproductie en leverwaarden .don't know
verhoogde testspiegel zal je bedoelen, je eigen productie zal vrees ik niet verhogen met deze shizzle :D

verder is dit echt voornamelijk vocht, je lichaam kan zelfs met AAS nooit op zulke korte tijdspanne dat gewicht aan spieren aanmaken, dat vocht hoeft ook echt niet subcutaan te zitten.

enrico zei:
verhoogde testspiegel zal je bedoelen, je eigen productie zal vrees ik niet verhogen met deze shizzle :D

verder is dit echt voornamelijk vocht, je lichaam kan zelfs met AAS nooit op zulke korte tijdspanne dat gewicht aan spieren aanmaken, dat vocht hoeft ook echt niet subcutaan te zitten.

indd ,ik merk dat men ballen aan het krimpen zijn . mhja hoort erbij é , en ik ga lekker nu. wel jammer dat ik geen inject er bij kan zetten , had het gevraagt aan de dokter . die wilde deca voorschrijven ,maar wel voor 1x in de maand te zetten . dus veel effect zal dat niet hebben of ik moet het voorschriftje kopiëren :D

Tjah sides...zijn toch wel minimaal...wat chago en vermoeidheid
En dat het in nl legaal is geweest zegt ook wel wat denk ik en als je bepaalde hebt van een goede naam.
het onderdrukte wel je hormoonspiegels maar het is een hele lange tijd toegestaan, dus het is niet zo schadelijk dat je er later problemen mee krijgt ... is nu gebanned omdat de wet was veranderd van NL, en zijn PH's ook illegaal. maar nog steeds zijn pH's voor 18+ ... en AAS zit niet echt ee leeftijdsgrens aan maar ze raden je af onder je 21
Daarbij komt er ook nog bij phs veel milder als aas zijn en je ook bepaalde schemas hebben die je lever niet zo plagen
En de meeste hier hebben toch wel oude phs gebruikt

Terug
Naar boven