MuscleMeat

Breaking News Phil Heath @ Vitamins & More Nijmegen & Rotterdam

Vandaag ook in Nijmegen geweest, zeker een kwartier met hem gepraat over wat supps-onderzoeken (voelde de hete adem van de rij onderhand in m'n nek XD).
Wel echt een relaxte kerel die goed de tijd neemt voor de fans.
En nog een postertje gekocht voor in m'n homegym :).

Voelde me trouwens wel episch klein en mager langs hem.

weet iemand wrm die btw zn shirt niet uit deed?

ImageUploadedByTapatalk1334168963.529616.jpg

Was leuk om een van mn idolen ontmoet te hebben. Bedankt voor de gelegenheid Jonathan en de rest van de V&M crew!

• Topic Starter Topic Starter
weet iemand wrm die btw zn shirt niet uit deed?

Hij deed 1x zijn shirt uit voor een kind van 9-10j~. Heeft maat van me wat foto's van met professionele camera. Zal ze als ik ze heb uploaden :). Maar idd rest van de dag deed hij shirt niet uit.. Volgens mij wou die dat gewoon niet..

Hij deed 1x zijn shirt uit voor een kind van 9-10j~. Heeft maat van me wat foto's van met professionele camera. Zal ze als ik ze heb uploaden :). Maar idd rest van de dag deed hij shirt niet uit.. Volgens mij wou die dat gewoon niet..
raar, 1x dat je dat meemaakt en doet die zn shirt niet eens uit, jay, victor deden het allemaal wel, victor ging zelfs naar buiten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze foto's had Marvin Nagelbloem gemaakt.. Is enigste keer dat shirt uit ging. Krijg morgen van maatje hoge kwaliteit foto's. Zal die dan even uploaden hier!:)

was er ook ff, BIZAR...mega impressive.

Super relaxte kerel en ik heb me nog nooit zo klein gevoeld. Leuk om even te kunnen binnenlopen zeg!

Iemand zitten twijfelen aan een kuurtje na hem gezien te hebben? :D

Haha, komisch om een foto voorbij te zien komen die je zelf gemaakt hebt :')

Vond hem ook een supertoffe kerel, even met hem staan praten over zijn dvd becoming number 13. Heb deze ook gekocht, postertje erbij en beide getekend. Vond hem zo lekker gewoon gebleven :)

Ik heb 'm afgelopen maandag in veldhoven gezien bij muscletotaal..
Hij nam voor iedereen netjes even de tijd om een babbeltje te maken.Sympathieke gast!
Heeft m'n flex gesigneerd en een foto natuurlijk:rocker:

Terug
Naar boven