XXL Nutrition

piccies na 1 jaartje

Wachtoen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
72kg
Hello allemaal, ik ben Martin, 24 jaar uit Zaandam :cool:
Heb nog weinig geroepen op DBB, meer gelezen eigelijk t afgelopen jaar.
Ben sinds februari/maart '09 aan t pompen geslagen, met de eerste paar maanden vooral de nadruk op veel cardio.
Ik kreeg namelijk een beetje een erg dik buikie, leek wel een ouwe vent bijna.. :)
Heb nu maar eens een paar fotos gemaakt om te peilen of ik eigelijk wel goed bezig ben.

Helaas heb ik geen 'before'pics, vergeten te maken toentertijd.
Wel heb ik wat dingetjes opgemeten voordat ik serieus begon met trainen.
Lengte 188 cm, gewicht 76 kg, borst 90 cm, armen 30 cm, benen 57 cm, buik 91 cm.
Nu bijna een jaar later zit ik op 72 kg, borst 92, arm 32, been 51 (komt door t afvallen??), buik 80.
Ik train thuis, heb hier een bankje, zelfgemaakte pullupbar en een zooitje dumbbells, daar kom ik aardig mee uit de voeten.

Kweet t, daar mag wel een grasmaaier overheen :rolleyes:
33lcx3t.jpg

16awhnk.jpg

2cnyqeu.jpg

Persoonlijk vind ik mn rug wel aardig gaan
28kq6fn.jpg

25tahjt.jpg

De schouders en borst willen nog niet echt vlotten mijns inziens, ondanks dat ik die bovengemiddelde aandacht geef
2hq9slh.jpg

zogmdi.jpg

xpsbrd.jpg

nzfu53.jpg

Als iemand tips, vragen of opmerkingen heeft, ik hoor t graag ;)

ik ken u van ergens...

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

matrix-1280.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Verdomd ja ik lijk wel op m he :p
Misschien kan ik een bijbaantje nemen als 'stand in' voor Keanu ;)

waarom doe je een zonnebril op, dan vergeet je hem op 1 foto , haha

even serieus, stopped met cutten en massa kweken, want je hebt het nodig !

Voor een jaar training vind ik het resultaat ondermaats. Post je eet/train schema eens?

- Stop met Cardio
- Ga in een sportschool trainen ipv thuis

Ben overigens ook benieuwd naar je voeding en trainingschema, kan je die posten..dan kunnen wij wat inhoudelijker advies geven.

Bulken vriend
hoest met je gewichten wat heb je allemaal

eventjes serieus nu:
Je bent blijkbaar veel afgevallen (vooral rond je buik dan). Ik raad je nu aan om te (clean)bulken. Post je voedingsschema en trainingsschema eens, zodat er beter geholpen kan worden. Je progressie is volgens mij helemaal niet optimaal. Je lijkt wel gemotiveerd, dus dat zit wel ok ;).

succes met het behalen van je doelen

Ben ook benieuwd naar je voedingschema, want dit is echt slecht voor 1 jaar trainen, daar kon je veel meer uitgehaald hebben. En inderdaad, ga naar een sportschool!

Ik zou cardio blijven doen en je eten goed aanpassen zodat je vet gaat verliezen.
Je hebt geen massa maar toch een vrij hoog bf, nu gaan bulken resulteert alleen maar weer in aankomen in massa en vet. Eerst droog trainen en dan verantwoord bulken zou ik zeggen.

Voor een jaar vind ik dit wel heel heel erg matig.
compounds + eten!

Ik zou cardio blijven doen en je eten goed aanpassen zodat je vet gaat verliezen.
Je hebt geen massa maar toch een vrij hoog bf, nu gaan bulken resulteert alleen maar weer in aankomen in massa en vet. Eerst droog trainen en dan verantwoord bulken zou ik zeggen.

wtf is dit voor een antwoord,

hij heeft amper vet, en als hij nog meer verliest dan is er niets meer over.
wat hij nodig heeft is wat kwaliteits spiermassa. plus ik zou je veel liever met wat meer vet zien, je bent echt mager

dus zoals ik al zei, bulken of clean bulken is wat je moet doen !

wtf is dit voor een antwoord,

hij heeft amper vet, en als hij nog meer verliest dan is er niets meer over.
wat hij nodig heeft is wat kwaliteits spiermassa. plus ik zou je veel liever met wat meer vet zien, je bent echt mager

dus zoals ik al zei, bulken of clean bulken is wat je moet doen !

Volgens mij moet jij een bril kopen want waar lees jij dat ik zeg dat hij geen spiermassa nodig heeft?
Hij heeft geen massa maar wel degelijk nog een redelijk bf! Je moet spiermassa en vet niet door elkaar halen.

Tevens heeft hij er net 10kg vet af dus eerst had hij ook amper massa maar met nog meer vet. Dus raad ik hem aan om eerst nog wat meer bf te verliezen, dus houd die "wtf" termen maar voor jezelf, ventje.

Laatst bewerkt:
MC martin? :O

j/k .. ik zou gewoon lekker bulken en lekker blijven trainen.. komt allemaal wel goed.

Btw, bulken als een malle heh!

Bovenstaande. Bulken en hard trainen. Weg met die cardio, je moet aankomen juist.

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe nu al bijna geen cardio meer, de buik is er af dat was t hoofddoel, nu idd beter bulken maar dat lukt nog niet echt..
Andriessen, de zwaarste dumbbell die ik kan vormen is 45 kg, maar momenteel gebruik ik de helft daarvan ongeveer bij de bench, squat & dead (wel met 2 stuks dan ;))
Bij de kleinere spiergroepen hangt er meestal ronder de 10kg aan een halter.
Een barbell heb ik (nog) niet helaas.
Zo goed als alle oefeningen gaan op 3x15 ongeveer.
Trainschema is als volgt:

maandag: schouders/benen
- shoulder press
- side raise
- upright rows
- bent over lateral raise
- squats
- lunges
- calf raise

woensdag: rug/biceps
- pullups/chinups
- deadlift
- dumbbell rows
- shrugs
- dumbbell curls
- hammer curls
- concentration curls

vrijdag of zaterdag: borst/triceps
- (incline) pushups
- benchpress
- flys
- skullcrushers
- kickbacks

Vreetwerk als volgt:
Uit bed half 9: 3 broodjes pindakaas + 1 glas melk
10 uur: koffie @ work (soms met koekje :))
12 uur: 3 broodjes kipfilet of ham/kaas + 1 glas melk
15 uur: 2 broodjes pindakaas
18:30: dinner, in principe altijd groente aardappel vlees, maar soms glipt er ook wel s een pizza of bord patat doorheen :rolleyes:
Ergens rond 9 uur: tijdens tvkijken wat nootjes wegknabbelen + 1 a 2 glazen water
11 uur: Een bakje vla of kwark een uurtje voor t slapen gaan

Roept u maaaaaaar :cool:

Volgens mij moet jij een bril kopen want waar lees jij dat ik zeg dat hij geen spiermassa nodig heeft?
Hij heeft geen massa maar wel degelijk nog een redelijk bf! Je moet spiermassa en vet niet door elkaar halen.

Tevens heeft hij er net 10kg vet af dus eerst had hij ook amper massa maar met nog meer vet. Dus raad ik hem aan om eerst nog wat meer bf te verliezen, dus houd die "wtf" termen maar voor jezelf, ventje.

dan moet jij maar een bril kopen, want dan zou je zien dat hij niets van bijna niets van vet heeft. dus waarom raad je hem aan om nog meer gewicht te verliezen, wil je hem dood ?

ventje ! (haha, kijk ik ben stoer)

Terug
Naar boven