Wachtoen
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
Hello allemaal, ik ben Martin, 24 jaar uit Zaandam 
Heb nog weinig geroepen op DBB, meer gelezen eigelijk t afgelopen jaar.
Ben sinds februari/maart '09 aan t pompen geslagen, met de eerste paar maanden vooral de nadruk op veel cardio.
Ik kreeg namelijk een beetje een erg dik buikie, leek wel een ouwe vent bijna..
Heb nu maar eens een paar fotos gemaakt om te peilen of ik eigelijk wel goed bezig ben.
Helaas heb ik geen 'before'pics, vergeten te maken toentertijd.
Wel heb ik wat dingetjes opgemeten voordat ik serieus begon met trainen.
Lengte 188 cm, gewicht 76 kg, borst 90 cm, armen 30 cm, benen 57 cm, buik 91 cm.
Nu bijna een jaar later zit ik op 72 kg, borst 92, arm 32, been 51 (komt door t afvallen??), buik 80.
Ik train thuis, heb hier een bankje, zelfgemaakte pullupbar en een zooitje dumbbells, daar kom ik aardig mee uit de voeten.
Kweet t, daar mag wel een grasmaaier overheen
Persoonlijk vind ik mn rug wel aardig gaan
De schouders en borst willen nog niet echt vlotten mijns inziens, ondanks dat ik die bovengemiddelde aandacht geef
Als iemand tips, vragen of opmerkingen heeft, ik hoor t graag

Heb nog weinig geroepen op DBB, meer gelezen eigelijk t afgelopen jaar.
Ben sinds februari/maart '09 aan t pompen geslagen, met de eerste paar maanden vooral de nadruk op veel cardio.
Ik kreeg namelijk een beetje een erg dik buikie, leek wel een ouwe vent bijna..

Heb nu maar eens een paar fotos gemaakt om te peilen of ik eigelijk wel goed bezig ben.
Helaas heb ik geen 'before'pics, vergeten te maken toentertijd.
Wel heb ik wat dingetjes opgemeten voordat ik serieus begon met trainen.
Lengte 188 cm, gewicht 76 kg, borst 90 cm, armen 30 cm, benen 57 cm, buik 91 cm.
Nu bijna een jaar later zit ik op 72 kg, borst 92, arm 32, been 51 (komt door t afvallen??), buik 80.
Ik train thuis, heb hier een bankje, zelfgemaakte pullupbar en een zooitje dumbbells, daar kom ik aardig mee uit de voeten.
Kweet t, daar mag wel een grasmaaier overheen

Persoonlijk vind ik mn rug wel aardig gaan
De schouders en borst willen nog niet echt vlotten mijns inziens, ondanks dat ik die bovengemiddelde aandacht geef
Als iemand tips, vragen of opmerkingen heeft, ik hoor t graag