XXL Nutrition

piccies na 1 jaartje

Je squat en deadlift met dumbbells ? :eek:

Ik keek naar de foto's, scrolde naar beneden maar zag geen afterpics.
Dit is wel jammer van een jaar trainen, als je goed had gegeten samen met je cardio was je ook je vet kwijt geweest maar had je wel wat spier overgehouden.

Kijk hier in de voedingssectie en post bij de 90 kilo nog eens een paar foto's

PS. dit is een bodybuilding reactie en niet een afval reactie, als je doel was afvallen dan is dat je zeker goed gelukt.

dan moet jij maar een bril kopen, want dan zou je zien dat hij niets van bijna niets van vet heeft. dus waarom raad je hem aan om nog meer gewicht te verliezen, wil je hem dood ?

ventje ! (haha, kijk ik ben stoer)

Je kan beter die wijze info van je toepassen op jezelf, mss dat je dan binnenkort armen van meer dan 36cm hebt VENTJE.

Blijkbaar zie jij niet het verschil tussen een mager iemand met een heel laag bf en een mager iemand met nog een redelijk bf

Hey wachtoen,

zoals veelvuldig vermeld staat kun je het best gaan (clean)bulken, want je bent echt een skinnie.
Misschien moet je is een sportschool gaan opzoeken, want bij de benchpress warm ik me al op met 40 tot 60 kg. , veel beesten op deze site vinden dat zelfs peanuts.
Dus rusten ---> voeding---> training

En een shake en wat creatine om mee te beginnen zou geen slecht idee zijn,
Veel succes en laat wat weten als je vordert of stagneert
groeten

Jonges fl**ker op, geef die kerel advies ipv elkaar te bashen.

Wat is dit ?

Vreetwerk als volgt:
Uit bed half 9: 3 broodjes pindakaas + 1 glas melk
10 uur: koffie @ work (soms met koekje :))
12 uur: 3 broodjes kipfilet of ham/kaas + 1 glas melk
15 uur: 2 broodjes pindakaas
18:30: dinner, in principe altijd groente aardappel vlees, maar soms glipt er ook wel s een pizza of bord patat doorheen :rolleyes:
Ergens rond 9 uur: tijdens tvkijken wat nootjes wegknabbelen + 1 a 2 glazen water
11 uur: Een bakje vla of kwark een uurtje voor t slapen gaan

Dit is geen vreten dit is een fractie van wat je zou MOETEN VRETEN.

Eet des morgens brinta/haver 40 gram. en 6 bruin brood met pindakaas/kipfilet en een kleine wheyshake erbij. Stuk fruit ook.

Dan stukken kipfilet en vis etenom 10.00 en 1500

om 1200 eet je weer eenzelfde iets als de ochtendmaaltijd.

om 1800 eet je keihard je avond eten op en je bordje leeg ! 2 keer opscheppen.

dan noten en kwark rond 2130 waarna je in je nestkan liggen.

Laatst bewerkt:
Je kan beter die wijze info van je toepassen op jezelf, mss dat je dan binnenkort armen van meer dan 36cm hebt VENTJE.

Blijkbaar zie jij niet het verschil tussen een mager iemand met een heel laag bf en een mager iemand met nog een redelijk bf

goeie hoor ;) lekker overgaan tot de stats van iemand anders
kon je niets beters verzinnen
ventje (haha)

2cnyqeu.jpg

zie dat vet eraf puilen !

Laatst bewerkt:
Hahah die bril :D:D :o:o

Ontopic : het behaalde resultaat is ondermaats zoals eerder gezegt.. Ik zou haast twijfelen aan het feit als je daadwerkelijk wel hebt getraint, of enkel je rukspier...

Laatst bewerkt:
Goed bezig dat je al veel bent afgevallen maar nu zou ik echt spieren gaan kweken.
Je klinkt gemotiveerd maar ik adviseer je echt naar de sportschool te gaan waar je alle oefeningen met voldoende gewicht kan uitvoeren.
Flink veel eten (denk aan 3500kcal/dag aan redelijk schoon voedsel om te beginnen).
Kwa oefeningen zou ik altijd beginnen met de grote compounds en daarna pas isolatieoefeningen (ik zag dat je squat tegen het einde van je training zit ipv begin).

Succes

Goed trainingsschema:thumb: 1/2 oefeningen voor de benen erbij kan geen kwaad.

Je voeding lijkt nergens op, dat is het probleem.

• Topic Starter Topic Starter
Wat zou nog een goeie (been)oefening zijn die je ook thuis kan doen??
En wat de voeding betreft, moet ik nu meeeer gaan eten of anders gaan eten (of allebei :))?
Ben al de voedingafdeling op t forum aan t doorlezen trouwens.

En wat de voeding betreft, moet ik nu meeeer gaan eten of anders gaan eten (of allebei :))?

Meer en anders. Boven onderhoud gaan eten om spiermassa aan te zetten. Lees die sticky's maar s goed door, dan word alles duidelijk.

hahhaha coole pics bro hahahah.

Volgens mij moet jij een bril kopen want waar lees jij dat ik zeg dat hij geen spiermassa nodig heeft?
Hij heeft geen massa maar wel degelijk nog een redelijk bf! Je moet spiermassa en vet niet door elkaar halen.

Tevens heeft hij er net 10kg vet af dus eerst had hij ook amper massa maar met nog meer vet. Dus raad ik hem aan om eerst nog wat meer bf te verliezen, dus houd die "wtf" termen maar voor jezelf, ventje.

Jou mening is niet relevant. Want hij is onjuist.

@ ts

clean bulken. Hard trainen en veel schoon eten.

Je hebt heel wat vet verloren geloof ik 10cm eraf.
Nu naar de sportschool of schaf een powerrack aan met 200 kg schijven.

1. squaten
2. Je moet meer eten en anders eten, met dit schema ben je die kilo's afgevallen? Nu moet je wat spieren gaan kweken, dus bereken je onderhoud kcal en ga daar boven zitten.

je drinkt 2 glazen melk en 1 of 2 glazen water per dag?... lijkt me een beetje weinig.

doe eens foking normaal en zet die verdomde bril eens af

voor een jaartje is dit gewoon slecht, je eet te min en niet goed. punt uit.

Geen broodjes maar bruine boterhammen vriend
lees stickys maar eens in de voeding sectie.

Heb nu maar eens een paar fotos gemaakt om te peilen of ik eigelijk wel goed bezig ben.

Stap 1 als je evalueert of je goed bezig bent is checken of je doelen gehaald zijn. Jou enige doel leek te zijn buik wegwerken en ja dat is gelukt, buik van 80 cm is heel weinig en verder zit er ook niet veel vet meer aan je. Kortom ja je bent goed bezig geweest want je doel is gehaald.

Ben je toch ontevreden? Wat heb je niet goed gedaan? Er is van alles al aan raad gegeven van sportschool tot en met 3500kcal goede voeding eten. Goede adviezen moet je ook vooral doen! MAAR begin eens heel duidelijk met een doel te stellen. Visualiseer een ideaalbeeld voor over een jaar en tussen doelen voor over een maand, 2 maand .....Je gaat niet voor jan lul 3500kcal eten en een dure sportschool betalen, je doet dat om naar je doel toe te werken.

Als jij geen duidelijk doel stelt voor jezelf ga je volgend jaar weer foto's zonder veel verschil met deze laten zien onzeker of je goed bezig bent. Onzeker omdat je zelf geen flauw idee hebt waarmee en waarvoor je bezig bent! Het kan zijn dat ik hiermee helemaal de plank missla maar dit is mijn inschatting op basis van je post en wat er volgens mij aan de hand is.

Terug
Naar boven