FuzZyBeeR
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan moet jij maar een bril kopen, want dan zou je zien dat hij niets van bijna niets van vet heeft. dus waarom raad je hem aan om nog meer gewicht te verliezen, wil je hem dood ?
ventje ! (haha, kijk ik ben stoer)
Vreetwerk als volgt:
Uit bed half 9: 3 broodjes pindakaas + 1 glas melk
10 uur: koffie @ work (soms met koekje)
12 uur: 3 broodjes kipfilet of ham/kaas + 1 glas melk
15 uur: 2 broodjes pindakaas
18:30: dinner, in principe altijd groente aardappel vlees, maar soms glipt er ook wel s een pizza of bord patat doorheen
Ergens rond 9 uur: tijdens tvkijken wat nootjes wegknabbelen + 1 a 2 glazen water
11 uur: Een bakje vla of kwark een uurtje voor t slapen gaan
Je kan beter die wijze info van je toepassen op jezelf, mss dat je dan binnenkort armen van meer dan 36cm hebt VENTJE.
Blijkbaar zie jij niet het verschil tussen een mager iemand met een heel laag bf en een mager iemand met nog een redelijk bf
lekker overgaan tot de stats van iemand andersgoeie hoorlekker overgaan tot de stats van iemand anders
kon je niets beters verzinnen
ventje (haha)
![]()
zie dat vet eraf puilen !

Wat zou nog een goeie (been)oefening zijn die je ook thuis kan doen??
En wat de voeding betreft, moet ik nu meeeer gaan eten of anders gaan eten (of allebei)?
Ben al de voedingafdeling op t forum aan t doorlezen trouwens.
Volgens mij moet jij een bril kopen want waar lees jij dat ik zeg dat hij geen spiermassa nodig heeft?
Hij heeft geen massa maar wel degelijk nog een redelijk bf! Je moet spiermassa en vet niet door elkaar halen.
Tevens heeft hij er net 10kg vet af dus eerst had hij ook amper massa maar met nog meer vet. Dus raad ik hem aan om eerst nog wat meer bf te verliezen, dus houd die "wtf" termen maar voor jezelf, ventje.
Wat zou nog een goeie (been)oefening zijn die je ook thuis kan doen??
En wat de voeding betreft, moet ik nu meeeer gaan eten of anders gaan eten (of allebei)?
Ben al de voedingafdeling op t forum aan t doorlezen trouwens.
Heb nu maar eens een paar fotos gemaakt om te peilen of ik eigelijk wel goed bezig ben.