Fitness Seller

piccies na 1 jaartje

• Topic Starter Topic Starter
Erik je heb wel een beetje gelijk ja :)
Een echt volgend doel heb ik nog niet.
Misschien kan ik die bij deze wel stellen.
Het afvallen is idd gelukt, graag zou ik toch nog een stukje breder worden ook, een grote borst en volle schouders.
80 kilo, bij t eind van dit jaar, is dat haalbaar denk je?

Wat zou nog een goeie (been)oefening zijn die je ook thuis kan doen??
En wat de voeding betreft, moet ik nu meeeer gaan eten of anders gaan eten (of allebei :))?
Ben al de voedingafdeling op t forum aan t doorlezen trouwens.

Lunges en Bulgarian (of heet dat split?) squat. Twee leuke dingetjes om mee te beginnen!

Meer EN anders eten!

Kom op er zijn prima sport scholen in de zaanstreek , zoek er is een op :)
Suc6 ermee......

Het afvallen is idd gelukt, graag zou ik toch nog een stukje breder worden ook, een grote borst en volle schouders.

JA! Als jij via de sticky's je basis metabolic rate uitrekent en daarbij je beweging zoals werk en sporten meerekent en op die onderhouds kcal + 20% gaat zitten met een goed voedingsschema (energie verhoudingen EKV 40/35/25) en je gaat 3x per week krachttraining doen met kort cardio erbij. Denk eens aan 75 kilo op 1 april oid. en visualiseer het vooral ook. Maak een ideaal beeld voor die 1 april, zo wil ik eruit zien en daarbij hoort zoveel kilo zonder echt extra vet. Maak dan weer foto's en stel je plan bij.

Ik denk zelfs dat spiermassa met goede training wel eens heel hard kan gaan aangezien je al zo lang te weinig eet.

vreten en nog eens vreten!

Stap 1 als je evalueert of je goed bezig bent is checken of je doelen gehaald zijn. Jou enige doel leek te zijn buik wegwerken en ja dat is gelukt, buik van 80 cm is heel weinig en verder zit er ook niet veel vet meer aan je. Kortom ja je bent goed bezig geweest want je doel is gehaald.

Ben je toch ontevreden? Wat heb je niet goed gedaan? Er is van alles al aan raad gegeven van sportschool tot en met 3500kcal goede voeding eten. Goede adviezen moet je ook vooral doen! MAAR begin eens heel duidelijk met een doel te stellen. Visualiseer een ideaalbeeld voor over een jaar en tussen doelen voor over een maand, 2 maand .....Je gaat niet voor jan lul 3500kcal eten en een dure sportschool betalen, je doet dat om naar je doel toe te werken.

Als jij geen duidelijk doel stelt voor jezelf ga je volgend jaar weer foto's zonder veel verschil met deze laten zien onzeker of je goed bezig bent. Onzeker omdat je zelf geen flauw idee hebt waarmee en waarvoor je bezig bent! Het kan zijn dat ik hiermee helemaal de plank missla maar dit is mijn inschatting op basis van je post en wat er volgens mij aan de hand is.
Goede post :thumb:
nee als het goed is heeft ie écht een motor..
Nog een motormuis meldt zich bij deze :+

yes yes *kuch assendelft*
nee maarrem, volgens mij herken ik je koppie en je naam van S-F :o

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat kan goed kloppe hehe.
Heeeel af en toe kijk ik er nog wel s.

Nog ff een ontopic vraagje: heb ik mijn geval ook iets aan een supplement naast de voeding?
Zo ja, moet ik dan creatine, whey, dextrose of wat anders hebben.

Ja dat kan goed kloppe hehe.
Heeeel af en toe kijk ik er nog wel s.

Nog ff een ontopic vraagje: heb ik mijn geval ook iets aan een supplement naast de voeding?
Zo ja, moet ik dan creatine, whey, dextrose of wat anders hebben.

Nee hoeft niet per se. Maak eerst je voeding in orde en kijk na een paar maanden of je goed gaat, daarna kun je eventueel wat supplementen gaan toevoegen. Whey is trouwens altijd wel handig 'smorgens en voor de training.

80 kg eind vh jaar is zeker te doen.

Laatst bewerkt:
Zeer nuttige adviezen...
Ga er wat mee doen en we zien over een half jaar - jaar wel nieuwe pics met je vooruitgang.
Succes!

eventjes serieus nu:
Je bent blijkbaar veel afgevallen (vooral rond je buik dan). Ik raad je nu aan om te (clean)bulken. Post je voedingsschema en trainingsschema eens, zodat er beter geholpen kan worden. Je progressie is volgens mij helemaal niet optimaal. Je lijkt wel gemotiveerd, dus dat zit wel ok ;).

succes met het behalen van je doelen

Helemaal mee eens;)

Bulkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

idd martin van scooterfreaks :cool:

suc6 met eten bro! :)

tuurlijk, met een zonnebril aan is alles mogelijk
beest gewoon

Ik zou cardio blijven doen en je eten goed aanpassen zodat je vet gaat verliezen.
Je hebt geen massa maar toch een vrij hoog bf, nu gaan bulken resulteert alleen maar weer in aankomen in massa en vet. Eerst droog trainen en dan verantwoord bulken zou ik zeggen.

Sta jij soms negatief met je VP ?

Terug
Naar boven