XXL Nutrition

PICS mijn progressie

TheJesus

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Het is nu exact vier maanden geleden dat ik ben begonnen met trainen, het is ook exact vier maanden geleden dat ik ben gestopt met roken.... allereerst supertrots daarmee na 6 jaar :D. Voordat ik begon was ik echt een skinny mother****er ik woog 67 KG // 1.80, na vier maanden enthousiast te gaan trainen EN eten ben ik op een gewicht gestuit van 77.5-78 KG.
Ik moet hierbij wel aangeven dat ik niet echt een EETSCHEMA ben gaan volgen, ik heb me op 5-6 maaltijden aangehouden.(volklorenbrood,kipfilet,vis,rijst,pasta,vlees,aardappel,melk,water,cashewnoten,kwark,fruit,salade,groente en heel afentoe een vette hap)
Nu realiseer ik me alleen dat ik het idee krijg te veel vet aanzet, dit zal ongetwijfelt wel aan mijn voeding liggen.. ik wil ook vanaf volgende week beginnen aan een strikt voedingsschema.
Ik wil graag weten wat ik nu zou moeten doen want ik weet echt niet meer en kan iemand schatten wat mijn vetpercentage is? ben ik niet te ver gegaan in vet?
Mijn DOEL is om richting de 90 KG te gaan bulken en daarna tegaan cutten.

Hier wat foto's van hoe de stand van zaken nu zijn, ik heb helaas geen fotos van before maar geloof mij maar ik was echt slank,skinny,ecto hoe je het wilt noemen

2zioaiu.jpg

fdyett.jpg

2vu0ugl.jpg

r7mbls.jpg

Je kan eigenlijk geen vooruitgang zien zonder before plaatjes.

ik zou nu gelijk gaan cutten

Zou eerst cutten naar procentje of 12~14 en dan schoon bouwen...
Schat je momenteel op 22% vet. Je zit lekkerder in je vel met lager vetpercentage geloof me;)
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Na een lange periode niet meer getraind, teruggevallen naar 68 kilo en was alles kwijt.
Heb nu alles weer opgepakt 6 maanden geleden. Hier een paar progressie foto's.
Zit op ong 74-75 kilo, weet iemand wat mijn vetpercentage is?

Huidige stats:
BP: 80 8x
DL: 90 8x
SQ: 85 8x

a1.jpg

a2.jpg

a3.jpg

a4.jpg

Wow!!!! wat een verschil!!!
Ga zo door want wat je doet is goed! zieke progressie!

Na een lange periode niet meer getraind, teruggevallen naar 68 kilo en was alles kwijt.

Huidige stats:

Echt een groot verschil, netjes gedaan hoor! :D

• Topic Starter Topic Starter
thanks boys, op naar meer! ben zeer gretig om hard te werken voor nog meer resultaat
iemand nog een idee wat mijn verpercentage is?

Jezus!

Huidige stats:

Kolere, netjes gast, en dat in 6 maanden tijd! En je benen?

respect man, doen weinig je na!

Terug
Naar boven