XXL Nutrition

Pics Progressie [57KG+]

Moppa

Cool Novice
Waardering
18
Lengte
1m76
Hallo eventjes voorstellen, mijn naam is Kevin ik woon in Antwerpen en ben ongeveer een half jaartje bezig met BB/Fitness (hoe je het ook wilt noemen ;)) Nou ben ik begonnen op 57KG weeg momenteel 70-71.5Kg hangt af van dag tot dag, Ik gebruik alleen creatine en ben van plan Eiwit shakes te gebruiken maar nog niet zeker, heb niets ervoor ofzo gebruikt, ik vindt dat voor een half jaartje ik een niet al te goede progressie heb geboekt, maarja eerste paar weken waren zwaar... wist niet hoe wat enzo :D ik stop ff met lullen en post me pics.

(edit heb me whey shakes eindelijk :) )

Ps: Ik weet het mijn poses zijn niet echt goed, en heb ook niet goede fotos van wnnr ik begon wel een paar want wist nooit dat ik het zou vergelijken ofzo :D maar toch hier komt het dan. let ook niet op de kamer waar de fotos zijn getrokken >.<

(Geen idee wat mijn BF is) post wel meer front pics als me gsm terug opgeladen is)

Doel: Tot feb/maart blijven bulken 75-78kg dan beginnen cutten... laat iets weten wat je ervan vindt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(geen idee hoe je deze pose doet wat je aanspant enzo... had gewoon pics gezien en na gedaan, probeerde mij zo breed mogelijk te maken)

Foto001.jpg

Foto005.jpg

Foto014.jpg

IMG_7220.jpg

IMG_7006.jpg

zie kruisjes en dit is niet het gedeelte om je voor te stellen

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Je img naam is adeMATENAAIER ???

• Topic Starter Topic Starter
ik heb me voorgesteld + pics, zou nu moeten werken... 2 dingens in 1 niet beter?

Pics still down, welkom btw

Ik kan ze normaal aanklikken heb het via imageshack gedaan

ziet er tamelijk goed uit maar kan sommige foto's niet zien ...

Kan niet veel zien, maar ik kan er vanaf hier nog geen 70 KG uit halen.

had meer reacties verwacht of ik goed/slecht bezig ben wat ik kan doen, aleja support ofzo >.<

welkom, kan zo snel niet zien hoe lang jij bent? Ik vind het een prima basis, train jij je onderrug, deadlifts ofzo? Verder kan er wat meer massa op maar gaat zo door!

onderrug heb ik niet zoveel tijd aan gespendeerd, zal ik vanaf nu eens maar beginnen doen ;-) heeft idd werk nodig :(

Laatst bewerkt:
ik vind 14 kilo op zes maanden winnen toch vrij veel... hoe ziet je voeding eruit?

ja is idd veel, vet is ook naar omhoog gegaan :( maarja is moeilijk kilo's winnen zonder wat vet bijkomen aleja mijn voedingsschema zit momenteel op 3K++ kcal 50-150G eiwit per dag, maarja hier ff iets duidelijk maken, dus ik was vroeger een 'dikkertje' dan ben ik afgevallen door weinig te gaan eten >.< en nu probeer ik dus weer bij te komen maar dan zo weinig mogelijk in vet :/ marja mijn plan is tot feb-maart bulken dan beginnen cutten, weet niet of het goed getimed is of het niet wat te laat is :s als je iets meer wilt weten ofzo laat dan iets weten, en heb ik echt dan zoveel vet aangezet :s

ja is idd veel, vet is ook naar omhoog gegaan :( maarja is moeilijk kilo's winnen zonder wat vet bijkomen aleja mijn voedingsschema zit momenteel op 3K++ kcal 50-150G eiwit per dag, maarja hier ff iets duidelijk maken, dus ik was vroeger een 'dikkertje' dan ben ik afgevallen door weinig te gaan eten >.< en nu probeer ik dus weer bij te komen maar dan zo weinig mogelijk in vet :/ marja mijn plan is tot feb-maart bulken dan beginnen cutten, weet niet of het goed getimed is of het niet wat te laat is :s als je iets meer wilt weten ofzo laat dan iets weten, en heb ik echt dan zoveel vet aangezet :s

is het mogelijk om 14 kilo te winnen in zes maanden met een voedingsschema van 50 a 150 gr eiwitten? (naar andere DBB members gericht)

Terug
Naar boven