Hallo eventjes voorstellen, mijn naam is Kevin ik woon in Antwerpen en ben ongeveer een half jaartje bezig met BB/Fitness (hoe je het ook wilt noemen
) Nou ben ik begonnen op 57KG weeg momenteel 70-71.5Kg hangt af van dag tot dag, Ik gebruik alleen creatine en ben van plan Eiwit shakes te gebruiken maar nog niet zeker, heb niets ervoor ofzo gebruikt, ik vindt dat voor een half jaartje ik een niet al te goede progressie heb geboekt, maarja eerste paar weken waren zwaar... wist niet hoe wat enzo
ik stop ff met lullen en post me pics.
(edit heb me whey shakes eindelijk
)
Ps: Ik weet het mijn poses zijn niet echt goed, en heb ook niet goede fotos van wnnr ik begon wel een paar want wist nooit dat ik het zou vergelijken ofzo
maar toch hier komt het dan. let ook niet op de kamer waar de fotos zijn getrokken >.<
(Geen idee wat mijn BF is) post wel meer front pics als me gsm terug opgeladen is)
Doel: Tot feb/maart blijven bulken 75-78kg dan beginnen cutten... laat iets weten wat je ervan vindt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(geen idee hoe je deze pose doet wat je aanspant enzo... had gewoon pics gezien en na gedaan, probeerde mij zo breed mogelijk te maken)
) Nou ben ik begonnen op 57KG weeg momenteel 70-71.5Kg hangt af van dag tot dag, Ik gebruik alleen creatine en ben van plan Eiwit shakes te gebruiken maar nog niet zeker, heb niets ervoor ofzo gebruikt, ik vindt dat voor een half jaartje ik een niet al te goede progressie heb geboekt, maarja eerste paar weken waren zwaar... wist niet hoe wat enzo
ik stop ff met lullen en post me pics.(edit heb me whey shakes eindelijk
)Ps: Ik weet het mijn poses zijn niet echt goed, en heb ook niet goede fotos van wnnr ik begon wel een paar want wist nooit dat ik het zou vergelijken ofzo
maar toch hier komt het dan. let ook niet op de kamer waar de fotos zijn getrokken >.< (Geen idee wat mijn BF is) post wel meer front pics als me gsm terug opgeladen is)
Doel: Tot feb/maart blijven bulken 75-78kg dan beginnen cutten... laat iets weten wat je ervan vindt.
(geen idee hoe je deze pose doet wat je aanspant enzo... had gewoon pics gezien en na gedaan, probeerde mij zo breed mogelijk te maken)