AndroidHealthClinic

Pics Progressie [57KG+]

• Topic Starter Topic Starter
nee dit is niet uitgetypt he, ik heb zo een idee gegeven hoe het er uit ziet

als je op meer dan 3k kcal zit en maar 50-150 gram eiwitten hebt, dan breng je wel erg veel tijd door met snoepjes, koekjes en shit?

je zal je voedingspatroon spijtig genoeg zwaar moeten aanpassen, hoe zwaar het ook zuigt

Zou toch tegen de 150 gram eiwitten moeten zijn per dag als je niet te veel vet wil gainen. 14 kg in een half jaar tijd is best wel mogelijk, maar daar zitten hoe dan ook vet bij. Ik veronderstel dat je al 14 kg bent bijgekomen? Of is dit je doel? Ik ben op 1 jaar tijd 12 kg bijgekomen en ik heb zelfs niet op mijn voeding gelet. Op 3 maand tijd kan ik met "gemak" (=muug vreten) 5 kg bijkomen, maar deze zijn dan ook niet 100% clean.

die eiwitte shakes zijn voor je spiere te late ruste na een training,zorg dus maar snel da je het gebruikt

succes ! je bent jong nog vele bouwjaren voor je ;)

ik vind 14 kilo op zes maanden winnen toch vrij veel... hoe ziet je voeding eruit?

Dude da's echt niet TE veel voor een startende builder. Dat extra vet kan je wel gebruiken om wat voller en zwaarder te zijn. Hangt ook van je smaak af natuurlijk.

Terug
Naar boven