AndroidHealthClinic

Pictogrammen op de achtergrond niet meer zichtbaar

Ano_1994_3

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
57
Lengte
1m81
Massa
72kg
hoi

ik probeer het maar gewoon, en hopelijk zitten hier wat technische mensen die mij kunnen helpen :)

Ik heb een klein probleem; als ik me PC opstart dan kan ik mijn pictogrammen nog voor 10 seconden zien en op een gegeven moment verdwijnen ze gewoon en kan ze ook niet aanklikken dan. Er staat ook rechtsonder ''Presentatie- instellingen zijn ingeschakeld'' , zou het daarmee te maken hebben want vroeger had ik dat nooit ??

Ook heb ik al bij; Configuratiescherm\Vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen en dan bij ''map opties'' heb ik al bij het tabblad ''weergave'' , ''bestandspictogrammen op miniatuur weergave weergeven.''

HELP !! :mad:

je taakbalk blijft er wel gewoon staan?

Mss printscreen? Maakt het wat duidelijker

• Topic Starter Topic Starter
je taakbalk blijft er wel gewoon staan?

Ja kijk screenshot maar;)

Mss printscreen? Maakt het wat duidelijker

[Link niet meer beschikbaar]

Het poppetje links van ATI is het symbool van dat presentatie instellingen.

En als rechtermuisknop klik op de achtergrond en dan beeld; pictogrammen weergeven uitzet en dan weer aan dan komen de pictogrammen wel weer, dan ziet het er zo uit. Maar het komt niet automatisch zo en dat hoort wel zo dat het automatisch je pictogrammen kunt zien als de PC opstart.

[Link niet meer beschikbaar]

hopelijk kunnen jullie er wat mee

ctrl + alt +del - taakbeheer - processen - zoek explorer.exe - proces eindigen - toepassing - new proces - explorer.exe

Laatst bewerkt:
ctrl + alt +del - taakbeheer - processen - zoek explorer.exe - proces eindigen - toepassing - new proces - explorer.exe

k*t .. nu is me taakblad weg :( ofja die onderste balk .. start menu en alles ..

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

ik kan niet eens meer op het windows teken op je toetsenbord het menu openen ..

heb je explorer.exe alweer gestart dan? :P

je kan je pictogrammen verbergen he als je dat nog niet wist...

J
En als rechtermuisknop klik op de achtergrond en dan beeld; pictogrammen weergeven uitzet en dan weer aan dan komen de pictogrammen wel weer, dan ziet het er zo uit. Maar het komt niet automatisch zo en dat hoort wel zo dat het automatisch je pictogrammen kunt zien als de PC opstart.
:rolleyes:
dat heeft hij al, alleen elke keer als hij pc opnieuw opstart moet hij ze weer afvinken en hij wilt dat t automatisch gaat zover ik t heb begrepen :)

Laatst bewerkt:
heb je explorer.exe alweer gestart dan? :P

Ik dacht dat nadat ik het proces beindigt had er een berichtje kwam van toepassing maar nvm ik heb het al :)

Toen had ik ff snel gezocht op iets en kwam ik volgens mij op dezelfde site als jou, en toen typte ik explore.exe in en toen gaf die foutmelding dus dacht dat werkt niet. Maar toen zag ik hier dat het explorer moest zijn en nu doet ie het :D

Even restarten om te kijken of het dan echt werkt ;)

Karma is onderweg :)

zal komen door die prestatie shit wat er staat

no problemo ;)

Verwijderd want sloeg nergens op. Had het stuk over het ATI icoontje verkeerd gelezen.

Laatst bewerkt:
Zet die prestatie mode uit

Is het een laptop met Windows 7, en is het aangesoten op een extra beeldscherm?

Systeemherstel even proberen?

Terug
Naar boven