MuscleMeat

Pictogrammen op de achtergrond niet meer zichtbaar

Start>msconfig>startup tab
Kijken of je iets dubieus ziet, zo ja, afvinken, opnieuw booten, kijken of dat het was.

• Topic Starter Topic Starter
nope .. werkt ook niet terwijl ik ook net dacht en zag dat als dat icoontje van die presentatie instellingen verschijnt dan gaan de pictogrammen ook weg. Ik zal zo PC opnieuw opstarten en een foto ervan maken.

En nee ik heb het niet aan andere beeldschermen aangesloten, misschien net 2x week als ik iets wil kijken maar meestal niet.

[Link niet meer beschikbaar]

misschien hebben jullie hier iets aan, maar als ik dat vakje van ik geef nu een presentatie uitvink doet ie nog niks.

presentatie uitschakelen bra, daar het ligt het gewwoon aan

gedaan, opnieuw opgestart en heb nog steeds het probleem ..
rond 11 uur ben ik terug ff sporten

open gpedit.msc gwoon via run - gebruikersconfiguratie - windowsinstellingen - beheerssjablonen - bureaublad

wat staat er bij Alle items op het bureaublad verbergen of uitschakelen?
( bij mij staat er nog configured :) )

open gpedit.msc gwoon via run - gebruikersconfiguratie - windowsinstellingen - beheerssjablonen - bureaublad

wat staat er bij Alle items op het bureaublad verbergen of uitschakelen?
( bij mij staat er nog configured :) )

via run ??

windows-7-start-menu.png

waar je text in kan typen moet je gpedit.msc typen

heb je wel gpedit.msc vooluit getypt dus ook echt gpedit.msc?

ben naar school ik kijk later wel hoe t er voor staat ;)

Jup heb ik gedaan, veel plezier :)
Ik probeer eens een nieuw account te maken, kijken of het daar ook op is .. Op een ander forum zeiden ze dat het miss zou werken tegen iemand anders.

Wat hangt er allemaal aan je computer qua randapparatuur? (Zowel met kabel als wireless.)

Jouw computer denkt blijkbaar dat je een presentatie aan het geven bent, dus dat je aangesloten bent op een ander beeldschem of op een beamer. Misschien dat een van je randapparaten dit veroorzaakt.

Ik heb dus net een account gemaakt, weet niet of het daardoor komt maar ik starte hem opnieuw op, op mijn gewoon account en de pictogrammen staan er nog ..

Ik verwijder dan dalijk dat ene account nog eens en dan start ik hem weer opnieuw en dan ben ik benieuwd of ie het dan nog steeds doet. Tot nu toe werkt het nog, we zien het binnen half uur ;) Ben nu ff eten

ja oke, op het ander account heb ik dat probleem niet, maar ben bang als ik dan bv aansluit op HDMI kabel op me tv dat het op dat account ook gebeurt ..

Maar anders als dat niet zo is moet ik even kijken hoe ik de bestanden dan over kan zetten :)

als ik dan bv aansluit op HDMI kabel op me tv dat het op dat account ook gebeurt ..)

wacht wacht dus heb probleem is gekomen nadat je je pc / laptop hebt aangesloten op de tv?

zo ja; bureaublad - windowstoets+p - alleen op computer

Jezus he, het is gewoon een windows functie, hoe moeilijk kan het zijn om deze uit te zetten :/ ... Heb de link al gepost hierboven trouwens.

Jezus he, het is gewoon een windows functie, hoe moeilijk kan het zijn om deze uit te zetten :/ ... Heb de link al gepost hierboven trouwens.

Wow, het valt me nu pas op dat er 'presentatie instellingen' staat bij die melding van Ati i.p.v. 'prestatie instellingen' :D

Ik zou inderdaad even op die link klikken van katsjoee.

ja oke, op het ander account heb ik dat probleem niet, maar ben bang als ik dan bv aansluit op HDMI kabel op me tv dat het op dat account ook gebeurt ..

wacht wacht dus heb probleem is gekomen nadat je je pc / laptop hebt aangesloten op de tv?

zo ja; bureaublad - windowstoets+p - alleen op computer

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Nou, kijk, dat bedoelde ik nou hiermee:

Wat hangt er allemaal aan je computer qua randapparatuur? (Zowel met kabel als wireless.)

Jouw computer denkt blijkbaar dat je een presentatie aan het geven bent, dus dat je aangesloten bent op een ander beeldschem of op een beamer. Misschien dat een van je randapparaten dit veroorzaakt.

Het probleem is dat Windows het zelf door dient te hebben wanneer je jouw laptop van de tv los koppelt, en zou vervolgens de presentatie-instellingen automatisch uit moeten schakelen, maar dat gebeurt obviously niet.

Als je nou onder "Display Settings" kijkt, welk beeldscherm staat geselecteerd als je "main monitor"? Is dat je beeldscherm of je TV?

Terug
Naar boven