Fitness Seller

Pictogrammen op de achtergrond niet meer zichtbaar

• Topic Starter Topic Starter
Jezus he, het is gewoon een windows functie, hoe moeilijk kan het zijn om deze uit te zetten :/ ... Heb de link al gepost hierboven trouwens.

Jup, maar als ik hem uitzet en dan de volgende keer weer de PC opstart dan staan de pictogrammen er nog niet. Die link van jou had ik al geprobeert, presentatie instellingen stoppen heb ik al zo vaak gedaan, helpt niet maar ik dacht wel dat het er iets mee te maken heeft.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Nou, kijk, dat bedoelde ik nou hiermee:

Het probleem is dat Windows het zelf door dient te hebben wanneer je jouw laptop van de tv los koppelt, en zou vervolgens de presentatie-instellingen automatisch uit moeten schakelen, maar dat gebeurt obviously niet.

Als je nou onder "Display Settings" kijkt, welk beeldscherm staat geselecteerd als je "main monitor"? Is dat je beeldscherm of je TV?

Mijn main monitor is gewoon me beeldscherm ;)

Nee werkt ook al niet .. Ik zat ook al te denken om gewoon me PC opnieuw te installeren vanaf de fabrieks instellingen maar het zit me echt tegen lol dus dat werkte ook al niet .. Wat een zeik :P

Me CD/DVD drivers zijn ook al niet goed geupdate daarom kan de boot cd niet werken, laat maar ik geef het op niks lijkt te werken man .. of ik moet het steeds handmatig doen wat zwaar irritant is.

Of ik probeer op dat ander gemaakt account op me PC daar alle mappen en bestanden te zetten en op die verder te gaan. Eens proberen me PC te verbinden met me TV en dan weer weg en als ie dan 1 dag later ofso nog gewoon goed werkt + de pictogrammen ga ik gewoon dat account pakken. Want bij het ander account op de PC heb ik dat niet .

Kijk eens bij power management van je laptop, en kijk of ie niet op het laagste staat.

Met maar 2 toetsen .. FN + Spatiebalk en ik had de pictogrammen weer ..
Eigenlijk wel logisch, me beeld is ook wat scherper nu dan zal ik wel per ongeluk op die toetsen hebben gezeten een keer maar ik weet wel dat het dus niet door de presentatie instellingen komt ;)

Toch allemaal bedankt voor het helpen, ben nu blij :)

Terug
Naar boven