XXL Nutrition

Piet Keizer, ongekroonde schaarkoning

rtodeep zei:
jullie zijn echt 1 grote grap.. dat ajakkes presteerd zwaar k*t voor hun doen dit seizoen en dan zit dr hier zn mong**l die over ze lult alsof ze een wereld team hebben ???

kerel wees is reeel !!

ik kan zeggen dat mijn cluppie het toch wel boven verwachtingen hebt gedaan dit seizoen , nieuw team nieuwe trainer en dan toch nog zn tijd bij psv blijven, tuurlijk spelen ze nou niet meer voluit, kalou begon niet eens in de basis? dan is het volgens mij wel duidelijk, en ze speelden nou ook niet echt om te winnen, die gasten weten toch ook allang dat het geen **** meer uitmaakt of je 2de of 5de wordt , zolang ze dr maar staan in die play-offs en gewoon die CL haalt.

Leg eens uit, wat heeft een clubje als dat van jou in de CL te zoeken? dat begrijp ik niet zo heel erg goed namelijk.

in de Uefa cup kunnen jullie het prima, maar CL is echt veel en veel te hoog gegrepen voor jullie

Leg eens uit, wat heeft een clubje als dat van jou in de CL te zoeken? dat begrijp ik niet zo heel erg goed namelijk.

in de Uefa cup kunnen jullie het prima, maar CL is echt veel en veel te hoog gegrepen voor jullie

en ajax wel het is geen 1995 of 1996 het is 2006

Terug
Naar boven