Fitness Seller

Pijn aan rechterpols (1 maand)

Nasty01

Novice
Waardering
0
Ik heb al een maand ongeveer pijn aan mijn rechterpols (tijdens het benchpress had ik me bezeerd waarschijnlijk). Dus zodra er veel druk op staat ontstaat er een pijn en hierdoor kan ik geen zwaardere kilo's meer aanpakken. Maar toch het pijn bestaat. Wat te doen? Had al een weekje rust genomen voor dit, maar blijft komen tijdens het sporten.

Graag wil ik hulp hiervoor. Dankje

Glucosamine. Kijk ook of jouw polshouding goed is.

oefeningen doen waarbij je minder last hebt. Als je de pijnlijke oefeningen blijft doen gaat het niet over.
goede polsbandage erbij gebruiken.

Glucosamine. Kijk ook of jouw polshouding goed is.

Glucosamine want? Dit supplement is volgens velen blijkbaar de oplossing voor alles, als je dit forum leest.

Waar zit de pijn precies? Wat voor soort pijn? Bij welke houdingen en bewegingen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Glucosamine want? Dit supplement is volgens velen blijkbaar de oplossing voor alles, als je dit forum leest.

Waar zit de pijn precies? Wat voor soort pijn? Bij welke houdingen en bewegingen?

Pijn zit net boven het knobbeltje, gebeurt tijdens het tillen van iets en het voelt branderig. hoe meer ik til hoe erger het gevoel word. Glucosamine is dus wat me zal helpen met het herstellen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een wrist wrap gehaald, en tijdens het dragen voel ik al dat er iets aan de hand is. Irriterend. Wat zou ik het beste kunnen doen mensen?

Terug
Naar boven