MuscleMeat

pijn in m'n bil

Tombie

Advanced Bodybuilder
Waardering
23
Hoi,
Zit nu in week 11 van volgende kuurtje:
1-10: 300mg Tren-E
1-12: 250mg Test-e

+ nakuur uiteraard.

Deze week de eerste keer enkel test-E gezet op maandag en nog steeds heb ik een gevoel in m'n bil alsof iemand d'er keihard tegenaan heeft geschopt of zo (ik kan me ook moeilijk op die ene bil neerzetten/neerliggen zeg maar).

Ben al aardig wat injects gewend en heb dit nog nooit gehad. Heb maandag ook netjes gedesinfecteerd (wassen, alcohol wipes, ...), geaspireerd, etc...niets bijzonders gemerkts tijdens het injecteren.

Vreemde is dat ik dit goedje ook al 10 weken aan het zetten was (weliswaar samen met de Tren-E )die qua kleur in de vial wel serieus verschilde)), en hier nooit last van heb gehad. Kan dit dan alsnog aan de solvents liggen of heb ik ditmaal echt wel op een verkeerde plek gezet?

Iemand enige verklaring hiervoor?

Als er ook iets is wat me kan helpen hier (sneller) vanaf te geraken, graag jullie tips aub. Ben die beurse bil stillaan beu en wil dit volgende week(laatste inject) niet opnieuw hebben...

Thx.

Grtz,

Soms heb je dat man, niks aan te doen. Kan zijn dat je op een plek zet waar het niet lekker weg kan.

Niks aan te doen.

Soms heb je dat man, niks aan te doen. Kan zijn dat je op een plek zet waar het niet lekker weg kan.

Niks aan te doen.

^Dit.
Ik zit ook al 3 dagen tegen koorts aan en een bil die niet mee wil :p
Vandaag de eerste dag dat ik me weer wat beter voel zonder ibuprofen & diclofenac :o

Dus brotip; neem een ibu ;) Gaat vanzelf weer over. Zo niet dan merk je dat wel gauw genoeg..

Dit had mijn maatje laatst ook.
Trekt weer weg met een paar dagen.
Net iets verkeerds geraakt misschien.

botte naald :P?

Zetten voordat je gaat slapen zonder dat je daarna te veel loopt of in masseert.
Zo wordt het rustiger opgenomen en hou je geen on-opgelost poeder achter in je spier dat gaat ontsteken en irriteren.

Tip voor iedereen overigens

Zetten voordat je gaat slapen zonder dat je daarna te veel loopt of in masseert.
Zo wordt het rustiger opgenomen en hou je geen on-opgelost poeder achter in je spier dat gaat ontsteken en irriteren.

+1

Overigens geen garantie dat het niet alsnog een x goed pijn kan doen.

• Topic Starter Topic Starter
Botte naald was het zeker niet (ik gebruik steeds een nieuwe enkel en alleen om te injecteren, ie. dus na optrekken uit vial een nieuwe).

@Sniezel: Ik dacht net dat het zetten en dan die spier erna nog gebruiken + veel masseren op die plek juist goed zorgde voor een verspreiding van de gear en minder ophoping zou dan voor minder irritatie zorgen d8 ik.
Blijkbaar is het net andersom lees ik nu.

Zo zie je maar dat het nooit te laat is eenvoudige tips te leren kennen. Thx.

Anyways, het kwaad is nu blijkbaar toch geschied en ik zal het nog even moeten doorstaan dan.

Grtz,

Botte naald was het zeker niet (ik gebruik steeds een nieuwe enkel en alleen om te injecteren, ie. dus na optrekken uit vial een nieuwe).

@Sniezel: Ik dacht net dat het zetten en dan die spier erna nog gebruiken + veel masseren op die plek juist goed zorgde voor een verspreiding van de gear en minder ophoping zou dan voor minder irritatie zorgen d8 ik.
Blijkbaar is het net andersom lees ik nu.

Zo zie je maar dat het nooit te laat is eenvoudige tips te leren kennen. Thx.

Anyways, het kwaad is nu blijkbaar toch geschied en ik zal het nog even moeten doorstaan dan.

Grtz,

Als je het goed in masseert word de vloeistof door je hele spier verspreidt, worden de solvents sneller opgenomen, en blijft de terug-gekristalliseerde grondstof achter, wat dan niet meer opgenomen kan worden.
Sommige mensen beschrijven zelfs pijn tot in hun uiteinde van hun spieren, helemaal bij hun bil naad aanhechting aan toe.

Probeer het, en report back at us.

^Dit.
Ik zit ook al 3 dagen tegen koorts aan en een bil die niet mee wil :p
Vandaag de eerste dag dat ik me weer wat beter voel zonder ibuprofen & diclofenac :o

Dus brotip; neem een ibu ;) Gaat vanzelf weer over. Zo niet dan merk je dat wel gauw genoeg..

Ik vind het nogal wat... Ik heb toch heel wat in mijn reet zitten prikken maar dit heb ik toch nog nooit meegemaakt.

Echt persoonsgebonden denk ik.. Bij mij maakte het geen verschil of ik ging liggen of 10km fietsen..( ja srs)

Ik vind het nogal wat... Ik heb toch heel wat in mijn reet zitten prikken maar dit heb ik toch nog nooit meegemaakt.

Kwestie van geluk/pech denk ik.
Niets anders gedaan dan anders en was de tweede inject uit dezelfde vial.
Wellicht iets te hoog gezet, wellicht iets bewogen, geen idee.

Moet zeggen dat dit de eerste keer was dat ik er echt zolang last van heb gehad.
Merk wel dat er in deze vial meer test-e zit dan in de andere twee ervoor.

Maargoed risico van het vak!

Huilend huilend helemaal alleen :P

Inderdaad pech Punjab.. Succes ermee..

Kwestie van geluk/pech denk ik.
Niets anders gedaan dan anders en was de tweede inject uit dezelfde vial.
Wellicht iets te hoog gezet, wellicht iets bewogen, geen idee.

Moet zeggen dat dit de eerste keer was dat ik er echt zolang last van heb gehad.
Merk wel dat er in deze vial meer test-e zit dan in de andere twee ervoor.

Maargoed risico van het vak!

Misschien will bryce je billetjes wel lekker masseren voor je :rolleyes:

Terug
Naar boven