MuscleMeat

Pijn na injecteren

Pijn bij sustanon is wel normaal.. je hebt het al gemixt met deca wat normaal gesproken geen pijn doet bij injecteren.

Probeer het eens met 2ml per keer, 1ml sus 1ml deca. De glutes is wel de minst gevoelige plek om te injecteren.

Verder de gewoonlijke dingen. Rustig injectreren, vloeistof ff beetje opwaren voor injecteren, goed na masseren.

suc6

Zalf helpt niet. Wat je wel kunt doen is een pijnstiller nemen. Neem wel aspirine of ibuprofen. Las laatst ergens dat paracetamol erg lever belastend is en 20 stuks zou al potentieel dodelijk kunnen zijn ??? dus paracetamol icm kuren lijkt me niet verstandig.

Bij sustanon komt dat wel meer voor, maar uit eigen ervaring weet ik dat het na een aantal keren sterk vermindert.
Maar nou niet gaat kloten met zalfjes he.

ondragelijke pijn? van een olie? als je dat nou zegt van winnyject.
verder, maar dat is al gezegd, doet sust een beetje pijn. denk mede vanwege de prop ester. verder gewoon mengen met de deca en je niet aanstellen.
die pijn wordt gaandeweg de kuur wel minder hoor.

xd

jaja dat heb je met sustanon :D
de laatste weken van mn sust kuurtje kon ik bijna niet meer zitten.
mischien kun je je vriendin zo gek krijgen om even je reet te masseren.
wel met massage olie ;)
zo worden al die zwellingen weggedrukt en heb je helemaal geen last meer van je reet :D
totdat je weer gaat injecteren :D

ik heb er ook last van met 2ml test enan en 2 ml tren enan, ik prik nou 2 keer per week de helft

Tja lekker vergelijken jongens?
Jullie zijn natuurlijk allemaal t zelfde.

Bij pijn de injectie over 2 keer per week verdelen.
2ml per keer

DvO zei:
Tja lekker vergelijken jongens?
Jullie zijn natuurlijk allemaal t zelfde.

Bij pijn de injectie over 2 keer per week verdelen.
2ml per keer

nee dit advies dan...
bij pijn de injecties verdelen:rolleyes: waarom dat? je bil kan gemakkelijk 4ml per injectie aan hoor. het advies van 2 ml per keer is misschien voor de bil een beetje aan de lage kant

Gelul dat iedereen makkelijk 4ml aan kan
Het is gewoon een feit dat minder ML aan AS zorgt voor minder pijn en opzwellingen van de spier.

En 2ml per bil aan de lage kant? Alsof het dan niet opgenomen wordt?
Je bloedwaardes blijven waarschijnlijk nog stabieler ook door 2× pw te zetten dan 1× pw.
Dat extra voordeel heb je dan ook nog een keer, aangezien schommelingen in je bloedwaardes rottig kunnen zijn voor je gezondheid.

bij de ene stof heb je dat nou eenmaal meer als bij de andere.

gewoon goed masseren en vooral niet in je been zetten. kont is ff k*t maar je kan dan tenminste nog lopen. het word na een keer of 3 zetten al veel minder.

even de olie op lichaamtemperatuur brengen voor de injecten helpt en ook injecteren voor het slapen gaan lijkt napijn te voorkomen/verkleinen

younggod zei:
bij de ene stof heb je dat nou eenmaal meer als bij de andere.

gewoon goed masseren en vooral niet in je been zetten. kont is ff k*t maar je kan dan tenminste nog lopen. het word na een keer of 3 zetten al veel minder.

Het is inderdaad zo dat je lichaam er aan gaat wennen, en dat het veel minder zeer gaat doen, tot gevoelloos.
Vaak heb je alleen geen keus, als je pijn hebt in de spieren na het zetten.
Dan zijn je billen na 2 weken zo vol, dat je benen wel moeten :P

• Topic Starter Topic Starter
hey

Laatst bewerkt:
Laat t ff weten dan

• Topic Starter Topic Starter
hey bro'ers

Laatst bewerkt:
hey jongens!

ik heb dus ook erg veel last van pijn na het injecteren van sust,ik heb zondag 12/3 mijn eerste inject laten zetten door mijnn vriendin en ze goed laten na maseren ;) .
maandag morgend kon ik niet uitmijn bed ??? en met de auto rijden is al helemaal lastig, ik geraak er amper in en uit:( .
dus ben ik wat gaan lezen en las ik dat ik de vial wat moest opwarmen. dat heb ik dus woensdag 15/3 ook gedaan. dit was ff beter maar nu is het dus ook van dat :o al is deze wel beter, is gewoon goed stijf, dus draaglijk de zondag inject daar in tegen is nog steeds een hel om mee rond te lopen. nu is mijn vraag, hoelang ga ik daar nog mee rond lopen? want zondag is het weer zo ver en als mijn reet nog steeds zo veel zeer doet heb ik daar weinig zin in :o .
zou het veel schelen als ik voor het slapen gaan injecteer?

Kan je proberen dat laatste.

Anders been erbij betrekken?

smeer t n paar uur na t zetten in met tijgerbalsem werkt voor mij altijd goed:D

MrJ zei:
Kan je proberen dat laatste.

Anders been erbij betrekken?

daar had ik ook al aan gedacht, maar kan ik daarvoor een 0.8*40 naald voor gebruiken? want die heb ik liggen...
ik ga zondag nog eens proberen juist voor het slapen gaan eens zien of dat beter is,
en eens insmeren met tijgerbalsem:D
kan ik er nu ook misschien eens wat tijgerbalsem aansmeren?

Terug
Naar boven