AndroidHealthClinic

Pijn na injecteren

Zou voor been liever een 0,6x25mm nemen (blauwe naald).

Geen tijgerbalsem, ga dan lekker even in de sauna ofzo voor wat doorbloeding.

Ik merk ook dat veel van jullie veel te laag in jullie kont injecteren. JE kunt echt best de spuit helemaal links- of rechtboven in je kont plaatsen dan zul je al veel minder zeer hebben omdat er zich daar veel minder zenuwen bevinden.
Als je hem gewoon in je bil ramt kan ik wel begrijpen dat je er niet meer op kunt zitten, zet em dus gewoon hoger zo zal je onmiddelijk merken dat je veel minder last zult hebben...

Succes met jullie kuurtjes nog btw...

btw nog één enkele week en ikzelf ga terug van start met heel wat lekkers...

Laatst bewerkt:
bij mij zat indd niet echt naar boven, meer naar het midden toe,
maar er heeft mij nu iemand vertelt dat ik het staartebeentje moet afgaan, en dan 5cm opzij (links of rechts) is dat dan de goeie plaats?
toch allemaal al bedankt voor de tips!

Yeps idd net waar je kont begint... EN natuurlijk zoveel mogelijk aan de buitenkant...

Succes

Als je je druk maakt (voor de inject) en gespannen bent kan het ook vaak pijn doen de dagen erop. Verder gewoon geen druk houden op de spuit dan hoort de injectie zelf ook geen pijn te doen...

ik heb het er net even met mijn vriendin over gehad, en ze heeft indd +- in het midden gestoken. ik heb dus even voor een foto gezorgd,
rood is waar ze geinjecteerd heeft, maar nu, is het beter om op de blauwe of de groene spot te injecteren,
IK heb al enkele foto's bekeken bv hier in de sticky, maar echt veel kan je er niet van opmaken. daarom doe ik het op deze manier.

Mooie voorbeeldfoto :D :eyebrow:

Groene 'spot' is het beste

Green it is..

Ps: ziet jou kont er ook zo uit?

Groene spot is het beste maar het mag zelfs nog wat hoger ennog wat meer naar de buitenkant...
Dit zal je een hoop pijn besparen...

ok thx guys! ik kijk al uit naar de injectie van vanavond :D

btw de kont leek me wel een goed idee, omdat ik wist dat jullie daar wel naar gingen kijken :p :D

groeten!

Terug
Naar boven