MuscleMeat

Pijn tijdens injecteren

OoZezima

Cool Novice
Waardering
33
Het is al een 2-tal jaar dat ik ON ben maar heb de laatste 5 weken iets opmerkelijks ontdekt.

Wanneer ik de (groene) naald in mijn glute steek, gaat het er vlotjes in (de eerste paar cm), maar dit slechts tot ik aan de spier kom. Ik heb hevige pijn dan bij het injecteren van de spier als ik de naald doorduw. Elke milimeter door de spier gaat te paar met hevige pijn.

Het gaat hier niet om zenuw-botsingen of iets dergelijks maar echt gewoon de spier die precies veel tegenwerkt tegen de naald. Het gaat hier om beide glutes btw.

Nochtans had ik dit nooit. Hij gaat er normaal gezien als boter in volledig pijnloos maar de laatste weken niet meer precies. Ik heb de glutes 3 weken rust gegeven maar vandaag is het precies hetzelfde. Ben echt bang om deze spot te verliezen nu, want volledig met de naald erin gaan lukt gewoon niet meer (er loopt altijd wat subQ uit nu) mede dankzij de pijn.

Ik vroeg me af of iemand nu precies weet wat er aan de hand is. Mijn injects zijn 100% steriel, ik zorg dat de glute ontspannen is en het ligt ook niet aan de gear aangezien het de inject zelf is die pijn doet. Het zou echt een zonde zijn mocht ik nooit meer pijnloos de glutes kunnen injecten.

Teveel litteken weefsel ms ofwel is de spier ontstoken?

• Topic Starter Topic Starter
Teveel litteken weefsel ms ofwel is de spier ontstoken?

Hmm bedankt voor uw antwoord maar ik weet goed wanneer het litteken weefsel is aangezien ik er wel ervaring mee heb in mijn quads.

Ik ben ook maar sceptisch over het feit dat het misschien de spier is die ontstoken of infected is aangezien het aan beide kanten betreft en ik geen moeite heb met mijn andere injectspots.

Na wat research op Engelstalige fora heb ik ondervonden dat de spier misschien toch onder spanning stond tijdens het injecteren en ik de glute eens misschien liggend moet injecten?

Ik heb dit met littekenweefsel ja.. Maar je kan eens proberen liggend te zetten ja.. Ben benieuwd

Ik weer niet hoe vaak in de week je zet maar als je wat andere spots pakt kan je je reet gewoon paar weken rust geven.

Kan ook depot zijn wat opbouwd.

Dat merk je snel genoeg want dan moet je gruwelijk hard op de zuiger drukken om het erin te krijgen.

Littekenweefsel, ook gehad gewoon doorduwen maar de kans dat je er een paardagen last van houd is zeer groot. Zou ff switchen naar benen voor 4/5 weken dan moet t genoeg hersteld zijn. Ik moest toen verplicht cruise omdat ik ed zette en zowel benen als glutes helemaal vol zaten met littekenweefsel. Alle 3 de spierkoppen in mijn benen waren opgezwollen en kon benen voor 3 weken niet trainen.

Terug
Naar boven