MuscleMeat

Pijnlijke injectiespot

boes83

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m76
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Mag zeggen dat ik al een ruime ervaring heb met het injecteren van aas en het is ook altijd goed gegaan tot nu. Afgelopen zondag heb ik met een groene naald in mijn linker glute geinjecteerd en alles leek goed, geen bloed tijdens aspireren enz. Het is nu al bijna een week geleden en nog steeds heb ik op de injectieplaats een kleine verharing die, wanneer je erop drukt, ook pijn doet. De bil is niet dikker, warmer of rood. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Mag zeggen dat ik al een ruime ervaring heb met het injecteren van aas en het is ook altijd goed gegaan tot nu. Afgelopen zondag heb ik met een groene naald in mijn linker glute geinjecteerd en alles leek goed, geen bloed tijdens aspireren enz. Het is nu al bijna een week geleden en nog steeds heb ik op de injectieplaats een kleine verharing die, wanneer je erop drukt, ook pijn doet. De bil is niet dikker, warmer of rood. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

Mss een reactie op de solvent,gaat wel weg hoor.

ik heb er met de chinees juist iets meer last van dan van met ''gouden uitrusting''.
komt volgens mij door de hogere EO waarde.

Wat ook mogelijk is is dat het depot een zenuwtje in de weg zit waardoor het wat gevoeliger kan zijn.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb er met de chinees juist iets meer last van dan van met ''gouden uitrusting''.
komt volgens mij door de hogere EO waarde.

Wat ook mogelijk is is dat het depot een zenuwtje in de weg zit waardoor het wat gevoeliger kan zijn.

Oke, ja het kan nisk ernstigs zijn in d zin van een abces, want het is niet warm, rood, geen kloppend gevoel en het wordt niet groter.

Je geeft specifiek een groen naald aan, heb je hiervoor andere naalden gebruikt?
Of was het om de maat de benadrukken?

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel ml zet je?
Sinds ik minder in 1x zet, nergens meer last van;)

Terug
Naar boven