- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Is de pindakaas van de lidl goed om te eten of moet ik calve nemen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is wel verschil hoor, gewoon de etiketten lezen, dan zie je dat bijvoorbeeld dat Calve geen transvet en toegevoegd suiker bevat.......
Pindakaas is pindakaas, enige verschil is prijs, etiket en wellicht smaak, boeit dus niet echt
Ik heb thuis ook gewoon Calvé liggen hoor, die paar cent extra, dat boeit me niet echt. Er zal zeker wel verschil zijn, ze moeten tenslotte ergens in uitblinken om ook die paar cent extra te kunnen rekenen. Bijvoorbeeld hogere percentage pinda's wat erin zit en, zoals jij zegt geen transvetten en toegevoegde suiker (wist dat van de transvetten overigens nog niet) Maar voor de huis-tuin-en keukensporter (no offence, reken mezelf daar ook onder namelijk) zal 't denk ik niet heel veel uitmaken
Is de pindakaas van de lidl goed om te eten of moet ik calve nemen?
Calvé Pindakaas:
Ingrediënten:
pinda's (85%), plantaardige olie, plantaardig vet, zout.
Calvé Light:
Ingrediënten:
Pinda's (77%), maltodextrine, plantaardige olie, plantaardig vet, zout
Calvé Noot:
Ingrediënten:
pinda's (81%), plantaardige olie, dextrose, plantaardig vet, zout.
Vita d'or Pindakaas (lidl):
Ingrediënten:
pinda's (93%), plantaardige olie, plantaardig vet, zout.
bron: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/gezondste-pindakaas-211550/

Percentage pinda's, suikers en transvet verschillen enorm. Deze vraag komt elke week wéér opnieuw hier. Calve komt er redelijk goed uit, maar als je échte pindakaas wilt koop je een soort met meer dan 95% pinda's en zonder suiker bij de natuurwinkel.