AndroidHealthClinic

Pindakaas naturel safe of niet?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is net zoiets als vragen, of schoenen van de scapino goed zijn of dat je nikes moet kopen....

......

Pindakaas is pindakaas, enige verschil is prijs, etiket en wellicht smaak, boeit dus niet echt

Ligt eraan of je het gaat eten, of op je abs gaat smeren. Verder:

2590282166_2ccf7360c4.jpg

Je kan eventueel voor de zekerheid het etiketje lezen, misschien zit er wel benzine of radioactief afval in de pindakaas van de lidl? :P

Calvé, omdat de kwaliteitscontrole van de ingredienten daar beter is dan andere troep. verder is de samenstelling van Calvé pindakaas idd iets afwijkend dan goedkopere merken (minder trans-verbindingen bijvoorbeeld)

Ik heb thuis ook gewoon Calvé liggen hoor, die paar cent extra, dat boeit me niet echt. Er zal zeker wel verschil zijn, ze moeten tenslotte ergens in uitblinken om ook die paar cent extra te kunnen rekenen. Bijvoorbeeld hogere percentage pinda's wat erin zit en, zoals jij zegt geen transvetten en toegevoegde suiker (wist dat van de transvetten overigens nog niet) Maar voor de huis-tuin-en keukensporter (no offence, reken mezelf daar ook onder namelijk) zal 't denk ik niet heel veel uitmaken

Ik heb thuis ook gewoon Calvé liggen hoor, die paar cent extra, dat boeit me niet echt. Er zal zeker wel verschil zijn, ze moeten tenslotte ergens in uitblinken om ook die paar cent extra te kunnen rekenen. Bijvoorbeeld hogere percentage pinda's wat erin zit en, zoals jij zegt geen transvetten en toegevoegde suiker (wist dat van de transvetten overigens nog niet) Maar voor de huis-tuin-en keukensporter (no offence, reken mezelf daar ook onder namelijk) zal 't denk ik niet heel veel uitmaken

Ben je echt zo naïef? Ik weet niet wat de verschillen zijn hoor, maar het verschil in prijs heeft gewoon met merk te maken. Voor een merk betaal je meer, klaar.

pindakaas van B merk wat ik heb heeft minder suiker / meer eiwit als calve en eveneens geen transvet..... nu kan deze dicht.

hoe dom kan je zijn >.<

Als je het goed wilt doen moet je biologische kopen,waar het vet boven in de pot drijft!Dan heb je goede pindakaas...

ik zou lekker van de lidl doen is goedkoper

Die van de lidl is echt prima hoor! Géén transvetten, géén toegevoegde suikers.
Goedkoop, lekker, hoog in kcal. Ik zeg doen!
351974785c977eb53d3a8_.jpg

Calve > all

Percentage pinda's, suikers en transvet verschillen enorm. Deze vraag komt elke week wéér opnieuw hier. Calve komt er redelijk goed uit, maar als je échte pindakaas wilt koop je een soort met meer dan 95% pinda's en zonder suiker bij de natuurwinkel.

Calvé Pindakaas:
Ingrediënten:
pinda's (85%), plantaardige olie, plantaardig vet, zout.

Calvé Light:
Ingrediënten:
Pinda's (77%), maltodextrine, plantaardige olie, plantaardig vet, zout

Calvé Noot:
Ingrediënten:
pinda's (81%), plantaardige olie, dextrose, plantaardig vet, zout.

Vita d'or Pindakaas (lidl):
Ingrediënten:
pinda's (93%), plantaardige olie, plantaardig vet, zout.

bron: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/gezondste-pindakaas-211550/

Calvé Pindakaas:
Ingrediënten:
pinda's (85%), plantaardige olie, plantaardig vet, zout.

Calvé Light:
Ingrediënten:
Pinda's (77%), maltodextrine, plantaardige olie, plantaardig vet, zout

Calvé Noot:
Ingrediënten:
pinda's (81%), plantaardige olie, dextrose, plantaardig vet, zout.

Vita d'or Pindakaas (lidl):
Ingrediënten:
pinda's (93%), plantaardige olie, plantaardig vet, zout.

bron: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/gezondste-pindakaas-211550/

Die post kwam me al bekend voor:D

Percentage pinda's, suikers en transvet verschillen enorm. Deze vraag komt elke week wéér opnieuw hier. Calve komt er redelijk goed uit, maar als je échte pindakaas wilt koop je een soort met meer dan 95% pinda's en zonder suiker bij de natuurwinkel.

Sluit ik me helemaal bij aan;)

Terug
Naar boven